E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 12. september 2010

✿ Smykkas og andre flotte smykkerier ✿

Hmmm, eg har ofta tenkt at ska eg venta nåken dager med å legga ut neste innlegg.
Men så har det seg sånn at det stadig komme nye ting så eg gjerna sku ha sagt ;o)

I dag har eg nok ein påminnelse å komma med.

Som mange av dåkke e kjent med,
så har eg i forbindelse med hennas flotte bokmerkeprosjekt
laga ein aldri så liten Give Away for å prøva å støtta denna GODE saken
litt mærr enn barra å kjøpa bokmerker
(som eg verkelig gleda meg te å få i posten!)

Du får et flott bokmerke (eller flærre), støtter ein god sak
og får mulighet te å vinna ein premie i samme slengen!
Skikkelig Kinderegg med andre ord!!


har eg nå sett at denne Give Awayen faktisk e blitt besøkt heile 164 ganger!!
(og ja, eg har ordna det så mine besøk ikkje telle med, tihi :o))

Eg vil prøva å trå litt forsiktig her,
for det e ikkje min hensikt å gi folk dårlig samvittighet på nåke vis for at de ikkje kjøpe bokmerker.
Me har alle forskjellige ting og saker me velge å støtta,
og me kan ikkje støtta ALT.

Eg brenne imidlertid litt ekstra for detta prosjektet,
så eg syns det kan værr lov å komma med ein liten påminnelse.

Alle tilbakemeldingene eg har fått har vore rørende
(jada, eg e lettrørt, men likavel...)

Ein av desse skille seg imidlertid ut,
og koffår vil eg gjerna fortella dåkke.

Eg har lenge leita i butikker etter brosjer.
Eg e avhengig av lange strikkejakker, og sku gjerna hatt nåken brosjer så kan
" samla jakkene" der eg vil liksom.
Denne jakta har foreløpig ikkje vore særlig vellykka.
Det var jo inntil eg havna inn i denne kreative bloggeverdenen!!

Eg har forelska meg litt (masse) i bloggen Novelty & Nowtion.


Hu lage de harligaste kitsch smykkerier i forskjellige varianter!
Hu e til og med så heldig å få selga disse i den aldeles harlige butikken
Syvende Himmel i Stavanger som eg oppdaga tidligere i sommer.

Eg kom med min egen forespørsel,
og jammen ska eg ikkje få ei brosje i posten som e designa te meg!
Sjå her:



Glede meg!

Så komme eg te det som gjorde meg litt ekstra rørt.
Eg mistenke denne dama for egentlig å værr litt beskjeden av seg,
(så nå håpe eg du ikkje blir flau ;o))

Hu ga meg nemlig et kraftig avslag i prisen
og skreiv (på mail ja, ikkje for å få nåke oppmerksomhet for det)
at eg kunne jo feks bruka penger spart te å støtta Smykkas sitt bokmerkeprosjekt hvis eg ville.
Sjølsagt ska eg det, og benytte samtidig anledningen te å rett og slett skriva 5 lodd på na i Give Awayen.
Fordi eg vil det, og eg kan det for det e MIN Give Away faktisk, så det så!
Uselvisk giverglede e den beste!!!

2 andre ting blei med i bestillingen min, for det var liksom litt sånn *smelt*

"Guttelus" kort

og "Jentelus"kort
Guttelusene passe perfekt på guttarommet,
og hvis han ikkje vil ha jentelus, så tar eg de sjøl,
værre e ikkje det.






Blei litt masse her i dag, men eg må i samme slengen får skryta av nåken andre brosjer eg har funne.

Inne på den fiiiine bloggen AlmaPalma


 har eg funne så flotte brosjer at eg rett og slett ikkje har klart å bestemma meg ennå
Will I ever mon tru?
Sjå barra her:








Då var det sagt!

12 kommentarer:

BlandetLoft sa...

Åh ND har så mye fint.
Oi.. ja, nei da tar jo du en sjans der ja, med tanke på helsen. Men det er jo prioteringer. Jeg har ME, så jeg forstår deg GODT, for å si det sånn. Man har jo lyst til ALT, så da må man prioritere og tåle en uke i sofaen/sengen.. Kjenner godt til den. Men nå har jeg klasket til med full skole (noe jeg ikke burde) så da trenger jeg helgene til å ligge i ro, så jeg må desverre si helt klart nei til bloggtreffet, siden jeg prioterer skole nå :-)
Synd... men slik er det bare.
Også må jeg si at da er du tøff som tar en slik utfordring, å ta intiativ til dette!!! :-)
Stor klem fra meg

Pia sa...

He he, du må bare venne deg til å snuble over fristende ting rundt om på diverse blogger;) Kule brosjer du viser fram!
Flott med Smykkas sitt prosjekt, regner med at noen bokmerker er på vei hit;)

Kristin Kreativius sa...

Å du, og du, her var det mye fint! Hvor skal jeg begynne hen?
Det hadde vært superkoselig med et lite treff i Tr.heim! Jeg bor bare en liten busstur unna, så den saken er biff. Ja, du får si ifra om du er på de kantene:)

Vi er nok flere som bare blir happy om det kommer nye innlegg på bloggen din hver dag:) Det kommer helt an på skrivelyst, og bloggehumør om hvor ofte innleggene kommer:)

Du den 'spesiallagde' brosjen var bare så fin! Og jeg er helt enig med deg når det gjelder de andre brosjene... Hvordan i all verden skal man klare å velge blant alle de godbitene??

Ha en god kveld!
Nå skal jeg sjekke ut bokmerkene til Smykkas:)

Fru Usken sa...

Ijenn komme du m mange blogga så eg får lyst å besøga! du finne di du altså:) knallfine di brosjene, e og glae i lange jakka åså kneppa di samen m ei brosja elr någe lignande;) hekle jærna ein blomst eg å sette i ei sikkerhetsnål, hehe, isje liga fint så di øve her då mn;)
Å du e liga snille som alti! Har vært inne hos hu smykkas å falt og veldi for prosjekte, ska bestilla ett, mn kom isje på at du hadde ein giveaway gåande om d... Du e bare best du Namaste!:)
klem:)

almaPalma sa...

Ååå, kor søt og kjekke du e! Klart det er greit du låner bilder! Eg mottok tre kjempefine bokmerker i posten før helga.:) No har eg to fine gåver eg skal gi til to eg er glad i ♥ Eit må eg behalde sjølv. Takk for tipset!
Ha ein fin søndagskveld!
Klem frå meg :)

Barbros lille atelier sa...

Knallfine brosjer! Falt jo veldig for den med Bambi på *smelt*. Nok en flott blogganbefaling fra deg:-) Det er bare så fantastisk mange flotte, kreativ og skjønne mennesker rundt omkring i Blogglandia - og du er sannelig en av de!

Ha en fin ny uke!

Stor klem

Lillis verden sa...

Det er simpelten så mange flinke og kreative sjeler rundtom her i Blogglandia :) Takk for tipsing om nye blogger å besøke. Klem

Pafrika Og Belkini sa...

Lettrørt, du?... ;) Det var en kjempefin brosje, grattis med den! Jeg må nok inn å snoke litt i den bloggen, kjenner jeg. Snart er det jo jul, og dessuten, så flittig som jeg er i Blogglandia, er det klart jeg fortjener en gave!
Statistikkgreier har jeg også prøvd meg på, med særdeles dårlig hell. Nå har jeg fått noen tall nederst på siden min, og de teller nok noe, men hva - det aner jeg ikke. Jaja, det er nå tall som forandrer seg, i det minste.

Er flinkt og fatter meg i korthet, jeg også! ;)

svimelaura sa...

Den brosjen som var spesiallaget til deg var jo bare fantastisk!!! Alltid kjekt å få tips om nye blogger:)

Ellen sa...

Heisann!
Maaaaange fine blogger der ja:) Jeg venter på bokmerker jeg, som så mange andre etter at du promoterte Smykkas:)Veldig bra initiativ altså!
For en fantastisk brosje du får der - den er jo bare råfin!!
He he, jeg ler av at du sletta mailen til meg.Da kan jeg se frem til en LAAAANG mail en annen dag da?
God natt herfra:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!!Flott at du engasjerer deg:)Du har min støtte:)Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg,jeg var bare glad for at du satt på nettet hele lørdags kvelden og fulgte det jeg gjorde:)Ha en flott uke!!Klem Linda:)

Green is the new Black! sa...

Så søt du er :)!
Ble litt flau ja..
Tusen hjertlig for loddene?!
AlmaPalma er lagt til blogglisten,brosjene var kjempelekre,
skjønner godt at du fikk akutt beslutningsvegring.

Ha en flott uke!