E kreativ og elske å værr impulsiv


tirsdag 14. september 2010

Miamø på marked

På søndag var me på marked.
Markedet var lagt til idylliske omgivelser,
og med et "i gamle dager" tema hvor de fleste som solgte diverse hadde tidsriktige klær.

Eg hadde fått det for meg at det slutta kl 5,
men når me kom litt øve 3 var jammen flærre i ferd med å pakke samen.
Det sku slutta kl 4, så eg syns nå det var litt uanstendig tidlig å pakke samen.
Ja, det blei ein kort visitt, men vel verdt besøket.









Silver prøvde som vanlig å få nye venner,
og har store vanskeligheter med å forstå at det kan værr nåken så ikkje vil bli venn med han...


Eg for min del hadde mitt eget mål med turen.
Eg ville nemlig treffa hu her,
og peila meg bestemt inn...




Ein superfin koffert full med barnakler
*smelt*



Av alle ting så var det denna utflyttaren så gjorde meg oppmerksom
på detta markedet i min egen kommune.
Nå ser eg at det set ut som det barra var hu som hadde salgsbod,
men det var ein del andre og altså.
Glømte å ta bilde av dei, for dei var liksom ikkje så "viktige", tihi :o)


Miamø med bloggen Velkommen til Mias kreative side!

Hu syr de finaste ting i retro stoffer,
og eg hadde gleda meg te å hilsa på.
Stakkars, eg trur eg skremte heila jentå med min iver, entusiasme og taletrengthet,
men hu klarte å holde maska og var vennligheten sjøl.

Hu prøvde til og med å forklara meg kor enkelt det var å sy dei veskene eg la min elsk på,
men eg måtte barra smila, for det var litt vel optimistisk syns eg.
I min iver glømte til og med frekke meg å hilsa på venninna hennas,
så om du lese nå Miamø, så hils :o)

Eg kjøpte ei veska av na, og hu sa at eg kunne jo spretta opp den og bruka te mønster.
Som om det komme te å skje!!!

Eg e nå altså stolt eier av denne veska
Bildet lånt fra hennas blogg.

Det var jammen kjekt å møta ein aen retrofrelst blogger live,
og for ei fantastisk hærlige jenta!!!
Eg anbefale dåkke å ta dåkke ein tur inn på bloggen hennas!


Sånn ellers, kan eg med glede opplysa om at
det e blitt gjort et godt stykke arbeid her i heimen i kveld!
Min kjære bror har vore her og hjelpt te med å få skuffer og hjørneskap på plass på kjøkkenet.
Jippi!!!
Å få Ikea sine skuffer te å passa inn i det goda norska Huseby kjøkkenet mitt var visst ikkje det lettaste,
men 4 timar seinare e de altså på plass.
Så om et par måneder så komme det sikkert håndtak på de og...

10 kommentarer:

svimelaura sa...

Så godt å høre at det er andre også som bruker litt tid på å få ting på plass:) Utrolig stilig veske!

Frk.Eplegrøt sa...

Så koselig med marked:)
Veska var nydelig! - flink dame altså.
Gurimalla den kofferten med stoffene fikk øya mine til å nesten dette ut!
Ha en finfin dag!Her blir det SOL:)

gult hus i svingen sa...

hallo Namaste! herlig innlegg fra deg nå også. Er spent hver gang jeg går inn i bloggverdenen jeg, har namste gitt livstegn fra seg. Gleden er stor når du har, og jeg tuller ikke. Den veska du kjøpte er jammen rå. Skal sjekke ut den bloggen tvert. Er så spent på trekninga i morgen, siden jeg har 4 lodd.
Fin onsdag ønskes deg fra Trine

Shy sa...

Heldige de som finn så mange marknader og loppiser!
Ting tar tid her i huset også.
Ha ein fin dag :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!!Som du sikkert har fått med deg så bare elsker jeg slike marked,skulle gjerne vært der:)Ja da tanker jeg du var ivrig!!!Gøy å møte andre med samme interesser!!Klem Linda:)

Pia sa...

Den veska var jo kul, da!
Artig å møte medbloggere!

Skjerstad sa...

Super kul veske Namaste ;) Og et herlig sted :) De stoffene i kofferten halleluja :)
Så koselig at din bror hjalp deg , sikker på at han får masse tilbake fra deg ;)

Ha en super dag :)
Stor klem :)

Ellen sa...

Og der var innlegget ja;)
Måtte jo inn og sjekke da vet du, tenkte at det kanskje var liv laga for et nytt Namaste-innlegg:)
Den kofferten var ei skattekiste altså, tror jeg bare hadde tatt den under armen og løpt jeg!Jasså, du tror kanskje du skremte Miamø med skravlinga di ja?Du skremte i hvert fall ikke meg - det var kanskje heller motsatt?Admiralen bare ler av meg noen ganger, når jeg har fått varmet opp skikkelig vil det nemlig ingen ende ta.
Fortsatt fin onsdag:)

Smykkas sa...

Kofferten var rett og slett et funn. Den var virkelig stappet med masse flott.

På bloggen min kan du lese resultatet av prosjekt bokmerke, og det ligger også en liten hilsen der.

Klem fra Astrid

Tante Mie sa...

Hei!

HERLIG blogg du har!! Du er virkelig kreativ impulsiv du! Kjempekjekt å ha deg i butikken, kom gjerne på sykafé en mandagskveld så kan du kanskje trylle frem noen fine retroputer?

Hilsen hu skravleta butikkdamå i byn :)