E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 20. september 2010

Lunch i Oslo anyone?

Kanskje  nåken så har lyst å spisa lunch elle middag i Oslo
førstkommende lørdag elle søndag?

Slottsparken når eg og Godgutten var på Green Day konsert i sommar.

På torsdag ska eg på et arrangement med jobben,
og nåken av oss bestemte oss for å gjørr langhelg av det.
Nå vise det seg imidlertid at 2 ikkje kunne reise likevel,
og han siste må tebake lørdag måren.

Då har eg altså heile lørdagen og søndagen på egenhånd.
Ikkje det at eg ikkje klare meg 2 dager i Oslo på egenhånd altså.
Når en har budd på horehus på egenhånd i Thailand,
e ein ikkje redde for sånn slags, tihi :o)
(Hvis nåken nå fatte mistanke om et trist forsøk
på å tjene litt ekstra feriepenger,
så var det ikkje det altså...)

Eg tenke å prøva å få med meg litt loppemarkeder i denna loppebyen,
og kom plutselig på at det kanskje var nåken av dåkke her inne så har tid og lyst te å treffast for
ein kopp kaffi elle ein matbit då :o)

27 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Så hyggelig av deg å invitere på denne måten, du er rett og slett GOD!
Jeg bor laaangt fra Oslo, men det er en annen sak. Lykke til med loppemarked-raid :-)

Huldra sa...

Så kult! Det er slettes ikke umulig at det kan gå faktisk. =D
-Om ikke du har lyst til å komme hjem til Huldreheimen? Mener det seriøst snupp. Hadde vært såå kult å treffe deg! =D

Shy sa...

Hehe! Oslo er 8 timar med bil herifrå;) Men elles hadde det vore kult. Så kunne vi ha gått med gul sløyfe i håret for å finne kvarandre, hehe! God tur iallefall!

Gammel stil sa...

Såå koselig av deg:) Vi bor jo faktisk ikke langt fra Oslo:) Hvis du skal være der på søndag anbefaler vi noe som heter Birkelunden:) Det er et sted midt i Oslo! Vi har aldri vært der, men er visst et stooort loppemarked:) Kanskje ikke vi har noen andre planer i helgen:):)

KLEM:)

Unknown sa...

Huldra: Den ska eg tenka på :o)

Shy B: Gul sløyfe i håret måtte det blitt ja ;o)

Gammel stil: Har hørrt om Birkelunden eg og, men akkurat den søndagen har de stengt... :o(

Vilma sa...

Hahahhaha , horehus i Thailand..hva nu det for noget..haha. Så flink du er til at invitere og 'mingle' med andre mennesker , det er STORT Namaste :-) God aften....her øsregner det , men hva gør det når man kan sidde indendørs med kat , smøg , kaffe og se Miss Marple på tv, det er kos !! 100000 knus Vilma / kat

SiriR sa...

Skulle gjerne møtt deg til både mat og loppetur jeg! Men 1500 km er vel kanskje litt i overkant langt unna?!

Kristin Kreativius sa...

ÅÅÅ:) At jeg ikke er i Oslo da... Det hadde vært superkoselig med loppemarkedraid med påfølgende lunsj/middag i Tigerstaden...

Ellen sa...

Hei på du:)
Hørtes knall ut, men jeg er nok dessverre laaaangt fra Oslo i helgen.Tidlig fredag morgen stapper jeg nemlig Admiralen og jentene inn i bilen og kjører til Skåne!Skal besøke svigerfamilien til lillesøster, være med på ekte skånsk 'eplemarked' og forhåpentligvis besøke maaange loppiser, pluss bo i et idyllisk anneks hele helgen.Blir spennende.
Men synd å gå glipp av et bloggtreff i Oslo!Oslo er jo såpass nærme at jeg kunne ha fått det til.Typisk at du er på Østlandet når jeg en sjelden gang er bortreist.En gang du er nedover på Østlandet må du jo bare komme innom hos meg, det hadde vært veldig koselig:)Jeg bor jo bare halvannen time fra Tigerstaden!
Tenker det blir en koselig lunsj eller middag jeg!
Veldig imponert over at du har bodd på horehus i Thailand forresten, du er en hardass du jo!!
Klem fra Andregasellen:)

Barbros lille atelier sa...

He, he, ingen dum ide:-) Synd jeg ikke er på de kanter. Er du aldri i Bergen da?

Klem

Barbros lille atelier sa...

Jepp, synes absolutt du skulle vurdert en Bergenstur, snuppa. Jeg kan faktisk til og med snakke Haugesundsdialekt hvis du kommer:-)

Pafrika Og Belkini sa...

Hardass, ingen tvil om det!
Kan du ikke styre jobben din til Bergen isteden? Da skulle det blitt både mat og drikke på oss, nemlig!

Oslo vinner denne gangen altå - men kos deg! Er totalt ukjent i tigerstaden, så har ingen tips å komme med der nei. Men Bergen... Bergen kan eg! ;)

illu-mina sa...

Heisann, noen av høstens beste loppemarkeder er i bærum Lørdag 25 og søndag 26. Jeg er som vanlig i farta fra morgenen av Bor rett ved sandvika og kjører. så vil du være med gamla på tur, meld fra. de åpner 9 på stabek og Haslum, kl 10 på Gjettum skole. Hvis du vil dra alene er det t-bane til Bekkestua, da tar det 5 min å gå til Stabekk skole. det pleier å være veldig bra, men veldig mye mennesker. swedenberg@gmail.com

illu-mina sa...

en til, i går signerte jeg vist som trinelise, heter det da.

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Kos deg i Oslo,er du i nærheten av Skien så kommer jeg på lunsj:)Klem LInda:)

Kardemomme sa...

Heisann :))Det er en masse loppemarkeder i osloområdet til helgen. Her har du linken til oversikten: http://www.loppemarked.info/
Det ergrer meg at jeg ikke får dratt avgårde denne helgen. Skal bort, men sånn er det..kan ikke få viljen sin alltid :))krysser fingrene for at du skal finne mange herlige skatter!! Er jo så moro med denne skattejakten i helgene. Ha en fin tirsdag! Klem fra Kardemomme :))

Fru Usken sa...

åå d hørtes kjekt ud! hb du får ei fine helg:))
du har isje bare vært ude ei vinternott lixom, du har bodd på horehus i thailand! u crazy woman!!;)
Å ja esker e veldi gøy! tror aldri eg kan få nok;) du må legga ud bilder av dine då! inspirer meg!!!!:))
klem:)

Mette sa...

Sa morsomt med Oslo-tur og her har du tydeligvis forslag i fleng til moter med mange! Sa artig.

Takk for koselig kommentar hos meg! Ja, jeg sa linken min ;-) hehehehe... litt humor i hverdagen er ikke a forrakte, nei!

Ha en riktig fiiiin tirsdag!

gult hus i svingen sa...

så trivelig å ta initiativ til lunsj eller middag i Oslo. Litt langt fra Trondheim, men hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg sagt et rungende jaaaaaaaa! For deg vil jeg gjerne treffe altså. Kom til Trondheim, her er Skjærstad og jeg kjent.
God tur da, søte,omtenksomme Namaste. Håper du gjør funn på loppis!

Klemmer fra Trine:))

hobbyvimsa sa...

Hei namaste!!Takk for godt tips fra deg som alltid!!skla jemmen meg sjekke ut det garnet ja!!Ha en flott tirsdag!!klem Linda:)

gult hus i svingen sa...

glemte det i forrige kommentar, men da jeg så sukkerbitkoppen, tenkte jeg. Hvor har jeg sett denne før. Kom ikke på det, men så var det inne hos deg, kjære venn. Fin tirsdag!
Klem fra Trine

Smykkas sa...

Dette hørtes kjempegøy ut, men det blir for lang reise.

Jeg er sikker på at du klarer deg aldeles ypperlig alene. Kos deg på loppis.

Klem fra Astrid

Unknown sa...

Hallo på deg, har du ogå bodd på horehus i Thailand...det har jeg også, utrolig men sant, jeg var på matkurs i Thailand i to uker, alene, uten mann og barn, hadde booket hotel alene og greier vet du...jeg oppdaget det etter noen netter at dette ikke var et vanlig hotel...men Wilhelmine klarte seg bra, og det var definitivt ikke noen ekstra feriepenger på meg heller...hi,hi. Loppis i Oslo frister veldig asså...skal se om jeg klarer å mixe til noe på barnevaktfronten...og da kontakter jeg deg fort som f...for jeg vil til OSLO. Bra initiativ mor!

svimelaura sa...

Oslotur hørtes ikke feil ut! Hvis du hadde kommet på Gardermoen, kunne jeg truffet deg når jeg mellomlandet der på tur hjemover! Hva, stress sier du?!? Okeida, får ta det igjen neste gang.

giraffmamma sa...

Jeg sier som noen før her, hva med Bergen? Kan stille på kafe her jeg ;)

Re-dizain sa...

För att ta kaffe med mig måste du åka till Göteborgs trakter:)

me sa...

Hei Namaste - nå ser det ut til at feeden fungerer som den skal - prøv å legg inn http://imwithleia.com/feed eller http://imwithleia.com/blog så bør det fungere :)

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen - håper du kommer en tur til køben snart :)