E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 15. september 2010

MASSE på ♥

Ja, i dag har eg masse på
så planen om å begrensa seg blir altså ikkje respektert i kveld, tihi :o)

"Hei, mitt navn er "Namaste" og eg har knapt blogga på dagesvis"
(Medsøstre i AB klappe høylytt og støttende, men denna jentå vett at hu ikkje e kurert...)



Denna snuppå har nemlig hatt nåken begivenhetsrike, gode dager.
I den sammenheng må eg få beklage for at eg har forsømt dåkke andre blogger her inne i det sista.
Så hvis det e nåken så begynne å bli bekymra for at eg ikkje bryr meg om dåkke lenger elle nåke,
så e det altså ikkje tilfelle :o)

I dag har eg feks hatt ein laaaaang dag på beredskapsøvelse ca 4 timar fra heimen (kvar vei!!!).
Eg har altså fått kost meg med mange flotte (og mindre flotte) mannfolk i uniform.
Politi, sjåfører og brannfolk da, men anyway...

Rekne ikkje med at det e greit å visa bilder av dei,
men kom på den geniale ide at eg kunne jo ta bilde av skyggene våre da.
De blei jo veldig tydelig i den skarpe, flotte høstsola me hadde i dag,
og eg syns egentlig det blei ganske kult.
Litt sjølskryt e vel lov?!?




Miamøveska mi som eg skreiv om i forrige innlegg var jo sjølsagt med,
og eg syns den og fortjente et bilde,
for dei fiiiine fargane kom egentlig ikkje så godt fram på det forrige bildet syns eg.




Trøtt og sleten kom eg him i kveld, men kvikna jo te når eg såg dagens post!


Pakken fra ND! var kommt.

Såååå fint pakka inn, og eg skyndta meg å ta bilde.
Eg ser jo at det e uklart, men nå e det jo for seint å ta et nytt bilde på ein måte...

Brosjen og kortene viste eg jo i forrige innlegg om Novelty & Nowtion,
men trur dåkke jammen meg ikkje godeste ND! hadde lagt med nåke ekstra!!!!
*DÅÅÅÅÅÅN*
Ikkje barra litt heller, you crazy woman, sjå barra her:

Trenge eg nevna tårer...?
Ganske ufine ord forlot mine lepper og, men de egne seg ikkje på trykk.
Har dåkke sett nåke så harligt?!?!

Tusner på takk du skjønne!!!
Eg bruke faktisk ein del hårklemmer
(pes med hår i auene og sånt, enig?)
og dei øyredobbane!!!
Titlene var jo og barra råbra!

Bobby Pins - Pin up hair on the Go
Ear Candy - Naughty but nice

Og så vise det seg at hu barra bur ein liten time fra meg!!!
Der har du ikkje sagt ND! Du vett at du har å komma deg på bloggtreff vel?

Ein aen etterlengta pakke låg og i posten te meg i dag:


Eg vett at eg har skreve opp og ned og i mente om bokmerkeprosjektet te Smykkas,
men må barra få sei at de faktisk e finare i virkeligheten enn på bildet!!
Vett ikkje om eg klare å gi nåken fra meg... ;o)

Vil samtidig minna dåkke på på Give Awayen som eg trekke i mårå kveld ca kl 8.


Det fins andre grunnar og te at eg har bobla litt øve de siste dagene.
Miamø ga meg nemlig et tips som har skapt stor glede i heimen.
Eg har foreløpig barra delt det med Andregasellen,
litt ufint kanskje, men me e begge litt i tvil om det muligens e grenser for deling liksom...
For dei av dåkke som kanskje umiddelbart får litt sånne ufine idear som at me har bestemt oss for å dela på Admiralen elle nåke, så e det ikkje det altså! Fy skam!

Nei, det har med retroglede å gjørr,
og det førte jammen meg te ca 10 min med ivrig skravling på telefonen i går kveld!!
Det var ikkje tid te mærr akkurat då, men har ein følelse av at me kunne holdt det gåande i timasvis :o)
Istedet fekk me antagelig sagt mærr på dei 10 min enn de fleste andre får sagt på et par timar...
Og ja; for dåkke så lure, så e hu om mulig endå harligare "live".

Jammen har eg ikkje oppdaga ein bruktbutikk
ikkje så langt fra meg som eg ikkje visste om og!!
Der var eg og ein tur i går, og gjorde nåken kupp som eg gjerne dele med dåkke.

Eg ska for all del laga innlegg om det, men eg ska og laga innlegg om Rockefår som ska værr med ein dag på bloggtreffet (jippi!!!), Huldra mi, ein bokutfordring eg fekk fra godeste Shy B,
følge opp den utrulig spennande reisen te Awarden "min",
og i helga har godgutten bursdag,
så då e det klargjøring for familieselskap og barneselskapet og på programmet.
For dåkke (irriterande maaaange!) som fekk med seg realitetsblogginga mi,
så forstår dåkke at eg har ein jobb å gjørr i den sammenheng og på ein måte...

Eg vil derfor beklage min forsømmelse av dåkke medbloggere nåken dager te,
så komme eg nok sterkt tebake tenke eg ;o)





15 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg...jeg trudde jeg hadde lagt meg til som følger hos deg for lenge siden, men hva i alle dager hade skjedd...jeg fant deg jo ikke på listen min. Legger meg til en gang til da...ha en fin blogguke. Wilhelmine

Shy sa...

Hehe! Vert i godt humør av å lese her :)
Bilda av ukjende menn var stilge, litt som ALIENS!

Skjerstad sa...

Men Namaste da ;) Det gjør jo ingen ting :) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Kos deg du :)
Klem fra meg :)

Spirello sa...

Jeg liker skyggebildene!
Og så gøy med post som ikke regninger (!), og med overraskelser i tillegg :)
Jeg måtte inn i eplabutikken og sikle litt på de smykkene..

Nyt gode dager!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei! Så bra innlegg, godt å se det er fler som har fine, litt stresende og travle dager. Hverdagens sus og dus i skjønn forening.
Kule bilder av skygger, slike bilder er morsomt. OG 2 flotte pakker du har fått deg, jeg må sannelig ta turen inn å se mere på smykkene til ND! De er lekre!

Gode fine opplevelsesrike solfylte bloggete dager ønskes fra

Med et lekent sinn

gult hus i svingen sa...

har savna deg ja, var en snartur innom Blogglandia da jeg var i bergen også da vettu. Sånn er det bare noen ganger.Så artig at du har oppdaga en bruktbutikk i nærheten av deg da.
Og du, dele på Admiralen , det skulle tatt seg ut.
Spennende skyggebilde, jeg vil så gjerne jeg også, ta spennende bilder altså, men har ikke blikket for det. Har vel andre, uoppdaga, kvaliteter jeg da;)
Blogges kanskje får helga, men i tilfelle, ha en "hiva" bursdagsfeiring. Gratulerer med sønnen til deg og fin bursdag til ham.
Vil gjerne du skal sende meg "oppskrift" på linking. Det gjør ingenting å få informasjon gjennom 2 kanaler, bare bra det vettu.
Ha en super dag, kjære Namaste, du e fin du.

Klem fra Trine

Bustenellik sa...

Det hørs ut til at livet virkelig smiler om dagen :D
Ha en superduper torsdag også :-)
Klem

Fru Usken sa...

Tiå går t tider litt for fort hos oss alle;) Du får så mye kjekt i posten om dagane altså! Kjempefint alt:)) å du - eg syns isje d e grenser for deling! hehe;) blei supernysjerrige nå!! Kjekt å oppdaga ein bruktbutikk i nærheten då:) eg og jor faktisk d for ei stunn siå, blei heilt sånn "koffor har ingen sagt d?!?!??", å nå står der ei nyyydelige skål der fra Turi design å vente på at june ska få lønn ijenn....;)
Lykke t m bursdagsfeiring (å rydding) i helgå! Sama suppå her - bare at d e eg så har bursdag så d blir faktisk fest på lørdagen!:)) har iiiingen lyst å rydda, mn eg må nok dra meg ner i vaskekjellaren t å bjunna m nå jaffal...;( trøtte å lide tiltakslyst i dette vere....
Vente i spenning på alle innleggå dine så står for tur:))
klem:)

Pafrika Og Belkini sa...

Ja, unge dame, det var sannelig på tide med en forklaring her! For jeg ble nesten litt bekymret - hvor er Namaste? Er hun syk? Eller enda verre, sint?? Forsømme Blogglandia, det er det verste. Du får værsågod forsømme familien din, sånn som vi andre her inne! Noen av oss, aillefall... ;)

Den øvelsen hørtes interessant ut.. barske menn i snaisen uniform en fin høstdag? Hm...
Fine bokmerker ja, jeg fikk mine i går. Belkinien ble svært begeistret, og hadde store kvaler med hvilket hun skulle velge seg. Masse kred til Smykkas, og masse kred til deg, som har vært en iherdig markedsfører!

Nå må jeg jobbe litt, grr. Det er mye gøyere å blogge. Pc'en er helt åndssvak totalidiot i dag, og hele pausen gikk med til å lese innlegget ditt millimeter for millimeter fordi maskinen er så treeeeg! Hvorfor er den det, tro? Kan noen ha okkupert 99,9% av den, og sitter i denne stund og distribuerer ulumskheter rundt på verdensveven via MIN maskin?? Du skal selvsagt få slippe å undersøke dette Namaste (hehe), det er mer et retorisk spørsmål og forbannet ♥sukk. (Liker den nye tastekunnskapen min, altså!)

Kum bah yah! (sitat Andregasellen)

Vilma sa...

Hey Namaste ,vi kan ikke ha at du forsømmer din blogg!!!!! Ai , det er heeelt ok , jeg forsømmer osse i den grad , så mange ting der for tiden kræves af mig , så jeg har egentlig kun lyst til at sidde helt stille om aften og filosofere :-))

Ha en dejlig torsdag alligevel :-) og mange klem.

me sa...

Hei Namaste, dumt at du har problemer med å få oppdateringer fra meg via blogrollen, men det er sikkert fordi jeg har flyttet min blog til roten av domene dvs fra imwithleia.com/blog til imwithleia.com - kanskje det fungerer om du legger meg igjen.... evt. så kan du følge meg på facebook - jeg legger inn alle oppddateringene der + litt ekstra bilder og links :)

eller så er det bare å kikke innom :) jeg er helt hekta på blogging og har alt for mye kule ting som bare skal deles at jeg oppdaterer litt for ofte...he he

Ha en fin dag!

Belkini sa...

hei.
det er Belkini fra bloggen pafrika og belkini. jeg liker veldig godt bloggen din, og du har mangen fine stoffer.♥♥♥♥♥

hilsen Belkini.♥♥

Belkini sa...

hei.
tusen takk fo komentaren jeg fikk av deg! du trenger ikke å skrive på bokmål, du kan skrive sån som du gjorde på komentaren.
klem belkini

Frk.Eplegrøt sa...

Hei:)
Takk for koselig kommentar!
Trenger vel ikke unskylde deg for å ha vært"borte"noen dager- sånn er det vel med de fleste i perioder.
Så fine hårspenner:) - sukk- og ja, navnet ikke minst.
Ha en fiiin kveld!

Huldra sa...

Tøffe skyggebilder! Glimrende idè, men så er jo du et oppkomme av kreativitet også. :)
Herlig veske i skjønne farger! Den likte jeg virkelig. Øredobbene fra ND var helt deg, og jeg smilte godt da jeg leste reaksjonen din over spennene også. Du er jo så god, og det har hun helt sikkert sett. Disse fortjente du! =D
Jeg ble som deg veldig glad for bokmerkene. Er helt enig i at de er enda finere i virkeligheten. Det ene holder jeg hardt på selv, og det andre skal gis til min (halvt) franske venninne.

Ønsker dere en god helg, og grattis så mye med dagen til godgutten! =D
PS: Nå er det en bitteliten give away hos meg også. ;)