E kreativ og elske å værr impulsiv


lørdag 18. september 2010

♪♫♪ Hæppi Børsdei ♫ ♪

... te Godgutten!!!

Tenkt, 11 år si det var auuuuuu!!!!!
Nå e det barra aiiiiiiiiiiiiiii så store!
(Og; kor e dei åra blitt av?)


Og ka gjorde Godgutten på mens mammen bakte og ordna te selskap?
Joda, han fant seg ei stor pappeske, ei pute, et teppe, litt snop, fjernkontrollen og
parkerte seg foran tv.
Ser ikkje det koselig og behagelig ut, så vett ikkje eg...



Det syns visst Silver og såg storveis ut,
og plutselig var de 2.


I rettferdighetens navn,
så må det nevnes at Godgutten hjalp te han og altså.
Synd eg ikkje fekk tatt bilde av bordet han dekka,
men plutselig kom gjestene, åt og dro igjen.

Nå nyte vår litle familie at roen har senka seg,
og bursdagsbarnet ska få værr leeeenge oppe i dag :o)

27 kommentarer:

Skjerstad sa...

KOOOSELIGE bilder av god gutten ;) Ja årene går så fort !! Minner meg om da jeg var lita dette med pappesker , skulle alltid ha sånne hus i stua jeg ;)Var på loppis med Gult hus i svingen i dag , hun kupper og kupper , mens jeg endte opp med en såpekopp HE HE :)Men jeg fikk tak i 2 opal vaser på fretex , ble så glad for det har jeg ønsket meg lenge !!!
Kos dere i kveld :)
Klæm fra mæ :)

gult hus i svingen sa...

hehe, du tok hintet. Bra det, du er skarp;)
Godgutn ser jo så god ut også da. Og kreativ, husker da våre 3 var så unge, det var ei fin tid det også. Nå er det litt andre utfordringer, blir ikke så mye tv- titting med selvbygd hytte og pledd foran tvn nei. Ikke sammen med mamma og pappa ihvertfall;)Tør ikke tenke tanken ut engang.....
Flott lappeteppe forresten, har du hekla det?
Linking er inne nå ja, det ble Skjerstad. Hjernen min er litt på lavgir for tida. Den er opptatt med heeelt andre ting, greier ikke å konsentrere meg så godt som før. Men det ordner seg.
Åpne ei flaske vin, da vel. Fordi du fortjener det, godeste Namaste. Sender deg fiiine, søte tanker og ønsker deg en fin lørdagskveld.

Klemmer fra Trine

Tovepia sa...

Gratulerer til den herlige gutten som sitter der med det flotte teppet!!

Kos deg i kveld og klem fra meg;)

SiriR sa...

Gratulerer med dagen til store gutten din:)

Og for et herlig lite TV krypinn han har funnet seg!

Spirello sa...

Gratulerer med dagen til vakre gutten din! Det ser ut som han koser seg skikkelig :)
Dere får kose dere videre, og ha en fin bursdagskveld!

grytti sa...

Sååå koselige bilder! Gratla så masse med dagen til gutten din! :-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Woop Woop! Det er bursdag i dag! Gratulerer for 11 år!
Koselig å ordne seg hytte med alt av viktig tilbehør. Det er gode stunder det.

God lørdags kveld til dere.

mvh Med et lekent sinn

Pia sa...

Gratulerer med dagen til en flott sjetteklassing! Tida går fort, ja, de var da akkurat nyfødte??

Tutti - Mamma i flyt sa...

Så fantastisk hærlig. Gratulerer med dagen i huset og skikkelig god helg til deg og dine. Klem fra Torunn

svimelaura sa...

Tenk så fort det går... Trodde ikke noe på det der før jeg fikk små jentutter sjøl. Tenk det, 11 år og stor kar:) Gratulerer!

Unknown sa...

Gratulerer med gogutten din, han ser ut til å ha en fin dag sammen med hunden i esken sin;oD

Klem fra Grete

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ koselig det så ut å ligge i pappeska med et nydelig teppe over sæi, og litt snop i en skål. Gratulere så masse med dagen til gutten din.
Håpe han og dåkker fikk en fin dag
klæm

gult hus i svingen sa...

ser man det. 5-årsplaner kan man like. Hun blir bombesikkert glad for å få teppet til 5-årsdagen sin. Du aner ikke hvor mange vester jeg har strikket opp gjennom årene. Det er som du sier så mye annet å finne på, går litt lei av samme tingen. Må nok ha små prosjekter her i gården. Kos dere videre i kveld da.
vel overstått til Godgutn. 11 år er en fin alder det også.
Klem fra Trine, du veit hu som vant og e så spent.

rockefår sa...

Gratulerer med dagen til lille, store godgutten din!

Er kanskje litt seint ute, men tanken er like god!

Vilma sa...

Han skal leve , han skal leve , han skal leve i hundrede år :-)))

Tillykke med søn , Namaste :-))))

Klem & tanke / Vilma

Green is the new Black! sa...

Gratulera så mye til guttungen din :)
For et flott & fargerikt bestemor-rute teppe!
Tror jeg må prøve den skumle heklenålen jeg også,
så utrolig mye fint som blir heklet rundt om på bloggene.

Kaspara sa...

Heisan Namaste
For en skjønn livsnytende sønn du har! Herlig pappeskebilder og grattis med 11-åring.
Tusen takk for kommentarer fra deg som jeg har slettet. Føler meg neste med i en hemmeligstemplet frimurerinneklubb eller noe slikt, hi,hi!
Herlig oppdagelse det der!
Sola skinner og jeg lager bricks med masse linfrø,sesamfrø,solsikkekjerner, egg og hvalnøtter pluss litt salt.
Skal ned å sette langpannen i ovnen nå. Var på to loppis i går og går og vurderer om jeg skal ta turen til det ene i dag også. Så nemlig at det var mange sekker som var tildekket bak stoffbordene og det kan tyde på mange nye stoffer i dag.... Får legge ut funn fra loppis senere i dag. Fant en fantastisk grønt retrosengeteppe blant annet.
Ha en strålende solskinnssøndag!
Klem fra Kaspara

hobbyvimsa sa...

Heisann namaste!!Nydelig og stor gutt,gratulere med dagen til gutten din!!er vel sliten i dag da når han var lenge oppe,så godt ut inni den esken.Ha en fin søndag!!!Takk for de koslige kommentarene du legger igjen hos meg,det lyser opp hverdagen:)klem Linda:)

giraffmamma sa...

Gratulerer med overstått!
For en fin gutt du har!
Ha en riktig fin søndag!

barnigjendesign sa...

Gratulerer med godgutten. Flotte bilder og koselig lappeteppe.
Klem!

Gammel stil sa...

Hei kjære deg!!

For en fin og inspirerende blogg du har! VI sitter her helt målløse og bare nyter!! Så flott:) Vi la oss til som følger med en gang:) Du skriver kjempegodt, bildene er supre, og generelt er alt veldig bra!!:):) Ååh, nå ble vi glade:)

For en skjønn gutt dere har:) Gratulerer med dagen til han:)

Klem:)

Kristin Kreativius sa...

Gratulerer med lillegutten:) (ja, så liten er han jo ikke lenger:)) Herlig heklateppe, og fin gutt! Ha en gos søndag:)

KLæm

trinelise sa...

Det sier mye positivt om mammaen når gutten har evnen til å kose seg sånn tenker jeg.Pappesker er fantastiske. min yngste datter pleide å klatre opp på øverste hylle i IKEA lageret, med en venn, å bygge hytter i store sofapappesker! Det er høyt opp.Sier det noe om at jeg ikke hadde oversikten tro? Vi var naboer til Ikea og de snek seg ned dit. Godt de ikke fortalte det før de ble store. Da foretrekker jeg varianten til din sønn, trygg og vakker.

Ellen sa...

GRATULERER til gutten din:)Koselige bilder av en søt gutt:)
Ha en knallfin søndagskveld!
Klem herfra:)

Maria sa...

Mysigt med ett eget litet kartonghus...

Fru Usken sa...

Gratulera så mye m dagen!!!! Fine gutt:) såg ud så han hadde d godt der inni pappeskå ja! Hb dåkke hadde ein fine dag begge to:)) elr, alle tri:))
klem:)

Huldra sa...

Det er gutten sin som vet å kose seg det tenker jeg. Gratulerer så mye! =D
Litt sent- jeg vet, men jeg så det ikke før i dag, så jeg håper jeg er tilgitt. Gi han en stooor klem fra meg! =D