E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 19. september 2010

★ Rockefår ★

Det e vel mange av dåkke så har sett detta profilbildet før:


Ja, det e bloggen Rockefår som ska få mest oppmerksomhet hos meg i kveld.


Kan tru eg blei glad når det viste seg at superhærlige Rockefår ska komma
og overnatte ei natt på BLOGGTREFFET!!!!

(Les tidligere innlegg om bloggtreffet ved å trykke på etiketten bloggtreff i margen til høyre)


Eg har fulgt den flotte bloggen hennas sånn ca si eg sjøl begynte å blogge trur eg.
Hu har nylig returnert te moderlandet etter å ha budd i Paris.
Det e nok litt travle tider for henna te å legga ut nye innlegg like ofta som før,
men før me vett ordet av det så e hu skikkelig på plass tenke eg.
Og det glede eg meg sjølsagt te :o)

I bloggen hennas finne du mest av flotte kreasjoner hu har trylla fram med symaskinen sin.
Hu e rett og slett dyktig, og eg e te tider ein smule misunnelig...
Og e du så heldige som meg at hu følge med på bloggen din,
så får du mange fiiiine tilbakemeldinger av denna hærliga jentå!
Needless to say at eg glede meg stort te å treffa na :o)

Eg må nesten få visa dåkke nåken bilder fra bloggen,
og så e det barra for dåkke andre å ta turen inn te na og snusa videre i arkivene.











Som dåkke forstår, så sleit eg med å velga ut kun nåken få bilder,
men det e det nok ingen som har nåke imot tenke eg :o)

Ja, i dag e faktisk dagen eg satte som frist for påmelding te BLOGGTREFFET.
Det blir bloggtreff, for me e jaffal 3 stk, og komme nok te å kosa oss sjøl om me ikkje sku bli flærre.

Det har vore overveldande positiv respons på bloggtreffet,
men eg forstår at det e mange som har vanskelig for å få til å komma.
Eg hadde tenkt å prøva å få te goodie bags feks, men klinge vel dårlig at;
"me e 3 stk så ska møtast, kan me få nåke av dåkke" liksom...
Nåken små overraskelser blir det nok likevel ;o)

Sku det imidlertid plutselig  visa seg at nåken andre finne ut at de har mulighet te å komma,
tar me sjølsagt imot dåkke med åpne armer!!!
For et par timar, ei natt, elle heile helga.
Frist e med andre ord flytta te 5 november ;o)


Tenke du i tilfelle på å komma med fly, e kanskje et tips at det ikkje alltid e lurt å velga Ryan Air,
elle det som ser billigast ut ved første øyekast på ein måte...

Lånt fra bloggen Mitt engelske hjørne:
FASCINATING AIDA - Cheap Flights




Dagen i dag har vore ganske kreativ her i heimen.
Det e i alle fall 5 stk som får pakke i posten denna vekå faktisk.
Nåken vett på forhånd at de får og nåken ikkje,
men det e ingen så vett heilt ka de får.

Hmmmm, fortsettelse følge på den tenke eg...



Avslutningsvis må eg få takke for alle dei fiiiine bursdagshilsnene eg fekk i går
på vegne av Godgutten min!!!!

De varma mærr enn dåkke trur :o)

21 kommentarer:

Pia sa...

Sikker på at bloggtreffet blir koselig - dessverre er det ikke så lett å komme i fra... Altså, noen timers frihet kan jeg jo klare, men trenger jo mer enn det for å komme meg vestover...
Rockefår er dyktig - en av plaggene du viser fram her har vi i vårt hus;)
Ha ei ny og flott uke!

Ellen sa...

Hei på du Namaste:)
Så fin reklame for Rockefår! Må følge med der skjønner jeg!!!Du er så søt, for du er så flink til å reklamere så flott for andre bloggersker:)Du er både omtenksom og generøs:)
Ha en knakandes fin søndagskveld snuppa!
Klem fra Ellen Andregasellen:)

Barbros lille atelier sa...

Så mye fint! Synes den rosa og rød tunikaen var knallskjønn!

Bloggtreffet blir nok en suksess - det er ikke antallet det kommer an på. Skulle gjerne vært der:-)

Ønsker deg en fin ny uke!

Klem

rockefår sa...

Jeg gleder meg til å treffe deg og de andre, uansett hvor mange, på bloggtreffet ditt!

Tusen takk for så mange fine ord, det var da rett for meget! Men du er jo ei veldig generøs dame, Namaste! Tusen takk!

Tovepia sa...

Det blir en spennende uke på meg;)
Høres så hyggelig ut med bloggtreff, og kanskje greit at ikke altfor mange meldte seg på også, dette blir trivelig;)
Ha ei flott uke, må inn å se på rockefår;)
Klem fra meg;)

me sa...

Så fine :) Jeg har midlertidig rettet min feed (noe med permalinks) jeg har laget en speil side som linker til den rette side. Så hvis du legger inn: http://imwithleia.com/wordpress/?feed=rss2 inn i din feed så bør den oppdatere :)

Pia sa...

Okei, da, sånn at du ikke skal ligge våken i natt og gruble: den nest nederste - den i rosa og rødt - fantastisk flott!
Videoen var artig;)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!!Så masse fint ho syr,må ta meg ein tur inn og kikke!!tror dere får det super bra på treff kan bli meir intimt når ein ikke er så mange.Lettere og komme til i samtalen også,ikke så mange som skal komme til:)natta klem Linda:)

idyll sa...

Hei på deg! Håper du har hatt ei fin helg:) Bloggtreffet blir nok knallkos, har litt vanskeligheter med å planlegge så langt frem, så får eventuellt bli en isistelitenpåmelder:)

mimmi-leone sa...

Herlig å lese teksten din om bloggeren rockefår, jeg får ta turen innom.

Kjenner jeg kunne tenke meg å være med på bloggtreffet , men som sagt er det ikke lett å få til mellom barnefri helger og jobbehelger.
Uansett må dere kose dere, og så håper jeg det blir flere treff.
Bra tiltak!

Ønsker deg en nydelig uke!
hilsen fra mimmi-leone

Gammel stil sa...

Tusen takk for så koselig kommentar vi fikk av deg:) Det varmer!!:) Vi er tvillinger, og bor sammen i barndomshjemmet vårt! For en uke siden ca la vi ut et innlegg som het livet som tvillinger. Du kan jo lese det:) http://gammel-stil.blogspot.com/2010/09/livet-som-tvilling.html

Klem:)

Vilma sa...

Rockefåret , dig og mig , hvilket bloggtreff kan det ikke blive !! Jeg tager en hel pose penge med og varmt tøj. Jeg skal lige til frisør , så skal du få billede , vil jo ikke forskrække dig..hehe :-)) Mangfoldig Mandag og glade tanker / Vilma

Gammel stil sa...

skjønner hva du mener:):) Koselig å høre at du fikk et nærmere innblikk i hvordan det er å være tvillinger:)

Formen er stigende, men det sitter godt i..

Stor klem til deg:)

Pafrika Og Belkini sa...

Blir kjekt på treffes deres, vettu! Men det kommer kanskje flere muligheter, kan vi andre som ikke kommer håpe på...? ;)

Vi har vært på lenge avtalt krabbelysing i helgen, og det har tydeligvis de jæ... krabbene fått med seg, og dermed rømt fjorden. Heldigvis hadde vi spaghette og vin, phu! D

Uansett, derfor kom jeg ikke på nett før nu,og vil altså litt sent, men godt, overbringe gratulasjoner til lille prinsen din!♥ En kjekk gutt du har, jeg skal nok vise ham til Belkinien!

Fin uke til deg, nå må jeg halse videre. Mandager altså, de kan du få gratis av meg...

Fru Usken sa...

LITT kule kler hu syr då!!! må inn der å kikka ja:)) elske retro kler altså:)
Så koseligt at du huska meg på lørdag!! har vært veldigt travelt då så eg harsje hatt ti å kikka innom her eingang... mn d e på fredag så komme eg fylle åre;) hadde festen denne helgå for denne helgå har m bare to unga, mens neste helg har m alle fira (mannen min har to fra før og), å d e litt lettare å finna barnevakt t to enn t fira;) (pluss d e litt bedre dagen itte og;))
Store klem:)

Mette sa...

Ja, dette blir nok et kreativt mote!

ha en fiiin uke!
klem mette

me sa...

Hei Namaste, tror vi gledet oss for tidelig med rss feeden min..nå fungerer den ikke igjen :(

Men skal snakke med en wordpress ekspert - så blir det nok styr på tingene :) Men prøver å legge noe nytt, fint, morsomt eller spennende på hver dag :)

Ha en fin mandag - og kos deg med blogtreff - kanskje dere tar blogtreff i København en gang ? Så kan jeg vise mange fine butikker :)

gult hus i svingen sa...

hei Namaste. Siden du anbefaler Rockefår, skal jeg selvsagt ile inn dit med en gang. Hun syr flotte ting, altså.
Er så spent på pakka fra deg til meg. jeg får gåsehud av å tenke på det.
Fin uke til søte deg fra meg.

Klemmer i fleng fra Trine

SiriR sa...

Hei,
høres så gøy ut med bloggtreff! Bare synd at der er så langt unna. Men jeg er sikker på at dere får det koselig sammen alle tre!

Og så heldig du er osm får møte Rockefår, jeg er også stor fan av bloggen hennes:)

Huldra sa...

Haha! Den var herlig. :)

Setter alle kluter inn på å kunne reise til Oslo i helgen! =D
*løper inn og blir kjent med Rockefår"

Fargebarn sa...

Du er så snill som reklamerer for andre sine blogger! Rockefår syr tydeligvis utrolig mye fint, så må nok ta turen innom der ja! Det kan hende jeg kan komme på bloggtreffet, men siden vi holder på med kjelleren osv, så er det enda litt usikkert. Jeg får se om jeg ikke tar en tur hjem den helgen og stikker innom på lørdagskvelden eller noe sånt! Misunner deg virkelig de flotte retro stoffene du fant på Osloturen din!