E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 29. september 2010

Illu-mina sin "GODTEPOSE"

Ja, tenka seg te at godeste Illumina hadde ein "godtepose" te meg!!!

Hu hadde samla i samen nåke som hu syns var heilt meg og det hadde hu heilt rett i!!
HELDIGE meg altså, gir meg ende øve eg!
Hu tenkte visst at i tilfelle det ikkje blei den store loppefangsten,
så måtte eg jo ikkje reisa tomhendt him.
Hørrt nåke så snillt og omtenksomt???
Blir nesten tom for ord eg altså....
Dei som har sett det forrige innlegget mitt
har jo sett at den frykten var totalt ubegrunna, men tok påsen med meg him fordet eg ja ;o)

Nei, denna flotta damå e rett og slett et funn,
og har dåkke ikkje fått sjanse te å bli bedre kjent med na ennå
så har dåkke vel forstått at eg sende dåkke der med de varmaste anbefalinger??!!!
Hu e akkurat sånn så eg vil værr rett og slett,
hverken mærr eller mindre
så det så!!

Vel, i det følgande kan dåkke sjå, nyta og bli misunnelige ;o)


Endelig Babushka på meg!
Og så gode, gamle og nydelige da gitt.
Me love!!!


2 flotte t-lysestaker.

De søtaste eggeglass i plast.

Her skal det bli plass te nåken finfine glass :o)

Og her ser dåkke underlaget for de forrige bildene.
Sett nåke såååå lekkert????!

2 flotte gryteunderlag som er heilt like.

5 stk faktisk!!!

...og 4 stk av disse.
*sukk*

Dette er vel et kjøkkenhåndkle,
men eg kan nok ikkje risikera at detta blir skittent...?

Et flott, kraftig stoff.

Et halv sengetrekk.
Akkurat likt me hadde då me var små.
Trur faktisk ikkje det e så lenge si dei blei kasta.
Eller e de blitt kasta...?
Detta må sjekkes opp ser eg!

Og så det BESTA av alt:
Tenk at eg fekk ei FLOTTE veska hu hadde sydd!?!!?

Sydd av ei gammel pute med ekstra bling :o)
*smelt*

Jada, dåkke så e litt oppmerksomme her,
har vel kanskje merka dåkke at plenen i bakgrunnen har litt andre farger
enn den originale grønne på ein måte...
Måtte smila når eg såg det, men sånn e det når en svinge seg villt med spraybokser...

Nærbilde:


Og baksida:

Den dama altså!!!
I rest my case!


Te dåkke så lurte på kossen eg fekk med meg alt detta him,
så kjøpte eg altså ein stor stygg koffert på loppis, tihi :o)

De grønne viste eg og, men kan godt visa de igjen eg
(litt sånn bedre meine eg, for eg syns de var så fine)

Veska fekk eg visst ikkje vist skikkelig i forrige innlegg,
men den e altså i perfekt stand og norsk (made in London...)
Sikkert flott Bærumsfrue så har hatt den tenke eg ;o)

Må visa oppi og eg då når eg e så godt igang:



Ellers må eg sei at eg har begynt å få litt ufine hentydninger te
 ka eg ska bruka alle desse flotte stoffene te... tihi :o)
Dåkke har ikkje fått så mange syinnlegg fra denne kanten nei,
men det komme (nok) ;o)

Godgutten meine eg har altfor store forhåpninger te å bli venn med symaskinen,
men eg tar nesten ingen notis av det...


23 kommentarer:

svimelaura sa...

Å ikke bry deg om de kommentarene!! Halve moroa er nemlig å ha stoffene, og se at bunken vokser og at man kan lage akkurat hva man vil. I denne fasen av prosessen trenger man nemlig ingen som helst selvinnsikt i hva man kan og ikke kan, alt er lov og alt er mulig!

Så kos deg med stoffene med goood samvittighet:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Å, babushkaer er så fine, disse var spesielle også. ☺ Du har fått fylt opp i heien nå, både med gaver og selvkjøpte saker. ☺

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!Så mye fint du har fått,du er kjempe heldig!!ja eg er ein av dei som gledar meg til å sjå deg svinge symaskina:)natta klem Linda:)

Ellen sa...

Ooooh, for en godtepose!Snille Illumina da:)Veska er jo helt fantastisk, så flink hun er!
Jeg digger babouschaene, de er så fine:)
Blir spennende å se hva slags produksjoner dette fører til altså, ojojoj...
God natt herfra:)
(Nei, har enda ikke kommet meg i seng....)

Unknown sa...

Herregemmini... for et flott menneske denne damen var, så mye fint du fikk, alt passet liksom til deg også da, slik jeg liksom kjenner deg fra bloggen din...så bra...håper du lager mye fint som vi kan se på bloggen...nei nå må jeg bare få se å lagt meg jeg også...kos fra Wilhelmine...

gult hus i svingen sa...

helig, heldig, heldig:) Ja takk alt sammen , sier jeg bare.....det har du helt rett i. Vanskelig å trekke frem noe, alt er jo såå fin. Spesielle Babuschaer da, gamle og flotte.
Er uten ord....faktisk.
Æ og vil ha godtepose........ no vil æ ha den snufs snufs.

Ha en fin dag, Namaste. Klem fra Trine:)

Skjerstad sa...

Så herlig godtepose du har fått ;) Du fortjener det å da Snuppa :)Den veska var super søt , så smart å bruke puta som veske da ;) Herlig med slike mennesker , de gir oss "påfyll " :)

Ha en super dag :)
Klem fra Janne ( jeg skal begynne å skrive navnet mitt nå ;)

SiriR sa...

Oj, så masse fint!
Og halve moroa er jo nettopp å ha masse fine stoffer, kikke på dem og planlegge litt hva de evt kan bli til.

Og bare vent, du blir nok snart en reser på symaskinen!!

BlandetLoft sa...

OI her var det masse fint!

Tøvsjur sa...

Oi oi her va det masse fint da! For ei snill dame som gir bort så fine ting:) Den fjøla va bare helt fantastisk nydelig! Og for ikke snakke om veska du fikk! *smelt*

Wien ipsan dine kommer nok veldig godt med på turen ja. Glede glede glede mæi!

Ha en fin dag
klæm

Stine sa...

Hei!
Neida, har ikke vært her inne så lenge... men fant ut at jeg like godt kunne legge deg til på lista mi med engang, så husker jeg å komme innom igjen! Koselig sted dette vet du!

Ja, har reist endel... elsker å reise! Er så heldig å ha foreldre som er hekta... og da har det jo blitt noen turer, også ble jeg jo selv også bitt av basillen!

Nå bruker vi fødselperm her på Gran Canaria og nyter! Kanskje ikke det mest eksotiske stedet, men et herlig klima man fint kan slappe av i!

illu-mina sa...

Nå blir jeg helt rørt over så mye fint snakk. Vi skal være snille med hverandre i denna væla da- så kanskje det blir fred??Jeg skal si dere en ting, å gi noe til en som kan ta imot på denne måten varmer mer enn det meste. Det er så lett å gi bort og så gøy å prøve og finne de rette tingene. Tenk om jeg hadde bomma helt.
Men da kunne hun jo gitt det videre.Det morsomme er at Namaste er minst like inspirerende i real life som her på bloggen. Det henger helt sammen. En fin dag idag!!!!

En støvel og en sko sa...

Heisan!
Wow, så heldig du har vært. Virkelig.
Og den veska var bare noe av det fineste jeg har sett på lenge. For et talent.
Kos deg videre, Namaste.
Klem

Gammel stil sa...

Hei skjønningen:)

Tusen takk for hyggelig kommentar:) Vi pleier som oftest å lese innleggene sammen ja! Men, vi har hver vår pc, og noen gangen skriver vi kommentarer til forskjellige folk! Men, vi viser hverandre alltid innleggene dere har lagt ut!:)

Så mange fine ting du har fått da! Skjønner godt at du er fornøyd med dem!! Det hadde vi gjort:) Du er så utrolig inspirerende!! Vi digger deg og bloggen din:)

Stor klem:)

Vilma sa...

Mail til dig :-)) Billet er i hus. JUHUUUUUUU , NORWAY HERE I COME.....

Fru Usken sa...

Gu så mye fint du fekk av hu då! Litt av ein godtepåse;)) hmm, eg har isje fått m meg forslag t ka du ska sy av stoffene... må rota litt i kommentarane dine nå kjenne eg, må få m meg alt vettu;)
klem:)

Barbros lille verden sa...

Wow, så heldig du er da! Det er vel det man får igjen for å være så snill selv ;)
De babushkaene var bare supernydelige altså!
ble det noe shopping på panduro da? hihi ;)
ha en fin kveld
klem fra Barbro

Fru Usken sa...

Takk for ufine ord! hehe, akkurat som eg seie d sjøl;) (e nesten flaut å bygga så fint hus, hehe;))
ja eg såg d va mer folk så venta i spenning på syingå di.. eg og gler meg t å se:) mn du vett du kan bruga stoff t å tapetsera ting m og;)
klem:))

mimmi-leone sa...

Så heldig du har vært, men sikkert vell fortjent.
Likte veldig godt den fine vesken.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld eller god natt om du ikke er nattdyr som meg.

Hilsen fra mimmi-leone

Scandinavian Retro sa...

Ahh...for en herlig veske!! irresistible!!

Spirello sa...

Å, så koselig innlegg :) Nå ble jeg glad! Fine ting du fikk!
Jeg må si at det er typisk mamma å tenke sånn, at du måtte få med deg noe hjem etter en lang tur :) Snill, ja :)

Jeg er en av dem som venter på at du skal utvikle et vennskap med symaskinen, da.. (Selvom jeg også har bunker med stoff, som har ligget i ååårevis ;) Du får begynne med de minst fine stoffene, så er det ikke så skummelt :)

Hilsen Linn

Tevanga sa...

Ja, det var en årntli godtepose! Og så den fiine veska! Det var den der bittelille misunnelsen ja ;-)

Jeg vil bare berømme deg for en ting (dette blir litt utenom loppefunn og godtepose), og det er at du skriver på dialekta di. Det er så gøy! Det er akkurat som om jeg hører at du snakker når jeg leser det du har skrevet. Jeg er trønder, det tar seg liksom ikke like bra ut på dataskjermen ;-)

Hurra! Klem fra Tevanga

Huldra sa...

Herlige godteposen din som passer deg som hånd i hanske. Gode damen sin det. :)
Tror du kommer til å bli god venn med symaskinen jeg. Du har tro og håp og en stå-på vilje mange bare kan drømme om, så dette kommer til å bli et kjempespennende prosjekt med tøffe utfall. Jeg har troen! =D