E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 22. september 2010

Give Away overraskelsene ☺

I dag hadde eg egentlig tenkt å lage ett innlegg om Huldra.
Nå har imidlertid vinnerene av Give Awayen fått overraskelsene sine i posten,
så eg tenkte kanskje det var nåken så var nysgjerrige på ka de fekk?
(Huldra ska dåkke få kosa dåkke med mens eg e i Oslo :o))

Vanligvis vett en jo liksom "premien" på forhånd,
men eg syns det e møkje kjekkare med overraskelser, tihi :o)
Dessuten ga det meg jo muligheten te å prøva å finna på nåke så kunne passa best mulig te vinnerane.

Blei jo litt nervøse når eg sku finna på premie då,
for det e jo litt "skummelt" å gi nåke te nåken en egentlig ikkje kjenne.

Tovepia kjente eg ikkje så godt te fra før,
så då var det å snusa litt i bloggen hennas.
Eg spurte faktisk om litt tilleggsinfo, men det einaste eg fekk te svar var at hu likte BLÅnyanser.
Hu syns sikkert at det var rasande festlig, men det hjalp faktisk.


Denna damå e uhyre dyktige og kreative, og trylle fram de nydeligaste hekla og strikka ting.
Då slo det meg at perler og knapper e jo nåke alle me som drive med
sånt håndarbeid aldri kan få nok av på ein måte...
Eg rota i sakene mine, og fant fram ein del perler og knapper i blånyanser.
Nåke gammalt og nåke nytt.
Eg spraylakkerte og ei eske til å ha de i (får me vel heller ikkje nok av...?)
Eg prøvde meg på ein liten blonde-effekt, og sånn blei resultatet:


Dessverre blei lakken skada i posten,
men sånn var det altså den sku sjå ut Tovepia...
Eg sendte og med ei bok, men den tok eg ikkje bilde av.


Gult hus i svingen var egentlig litt lettare, for henna har eg fulgt med lengre,
og me har vel møkje samme retro- og fargesmak Trine? ;o)

Eg juksa litt der og da,
for eg forhørte meg med svigerinna (godeste Skjerstad).
Eg fekk vel bekrefta det eg trudde, men det var greit å veta at rød,
gul og oransje var yndlingsfargane, så det måtte det jo bli.
Huldra hinta veldig om at hu var fornøyd med veskene hu fekk av meg,
så då heiv eg oppi ei veska og. Den e definitivt unik Trine, for eg lage ingen like
og "oppskrifta" blir til mens eg hekle ;o)
Du får sende ein takk te Huldra hvis du var fornøyd med den, hihi :o)

Veska er ikkje så stødig liksom, så den bør ha litt innhold.
Ka passe vel då bedre enn retro stoff?
(Hadde tenkt å sende dei stoffene uansett altså Trine)


Det var litt mørkt, men du finne bilder inne hos Trine og.
Der ser du og bilder av stoffene.

Følte liksom snuppa sku ha nåken esker og eg,
så då gjekk eg inn te The Vintage Hausfrau og fulgte DIYen hennas.
Du flire sikkert nå Andregasellen, når du ser at eg faktisk endelig hadde hjerta te å
klyppa i de flotte retrotapetane eg har fått av deg... :o)



Ja, det var det.
Det virka som om mottakerne var fornøyde,
og då e jo eg det og :o)


Må få takka for tilbakemeldingane på innlegget mitt i går!!
Tenk at så mange av dåkke kunne tenkt dåkke å møta MEG liksom.
Eg ser jo at eg må ta meg ein tur te Bergen snart,
og Trondheim bør absolutt og leggas inn i framtidsplanene mine.

Jammen meg ska Ullimina med den flotte bloggen Ullimina, fort i svingene stille i dørene
ta meg med på Bærumsloppis på lørdag!! Ja, sååå heldige e eg, jippi!
Seinere på dagen ser det ut te at eg kanskje ska få treffa Huldra mi og.
Et par andre kanskje, kanskje, og eg e jammen spente på ka denna helgå vil bringa med seg!!

I den sammenheng har eg faktisk ein tilleggsinfo:
Det vise seg at dei 2 som dessverre ikkje kunne værr med oss på turen har kjøpt billettar te
et Stand Up show på Latter fredagskvelden!!!
Då står me altså med 2 billettar som dei ikkje får brukt.
Med tillatelse fra det resterande reisefølget mitt,
vil eg då spørr om det kanskje e nåken av dåkke andre så kunne tenkt dåkke å værr med oss???
Billettane e då sjølsagt gratis!!!
Send mail på jeo74@msn.com
hvis du vil værr med :o)

19 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei på deg igjen;) Ja makan til gave! jeg er såå fornøyd og glad, og eska ble bare litt shabbychick:D
Jeg kommer til å ha eska til knappene/knapper, og slike esker blir det jo aldri nok av;)
Du har vært utrolig flink til å finne gaver!

Ha en fin kveld videre og klem fra en lykkelig vinner;)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!!Så skjønne og personlige gaver du har delt ut,og den jobben du har tatt med og gjøre det enda mer personlig,det står det respekt av,du er god!!Ha en fin kveld!!Kos deg i Oslo i helgen!!klem Linda:)

Gammel stil sa...

Åh, du er så utrolig snill!!! Vi blir helt rørt over hvordan du skriver!! Herregud, har aldri opplevd maken:) Tenk da, du spør om slike ting på bloggen liksom:):) Nei, er det rart vi har blitt glad i deg og din blogg sier vi:)

Stooor klem:)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei! Skal du til BYen du? Jeg bor jo sentralt i Oslo og kommer du hele veien ned hit syntes jeg vi burde møtes entur!
Om du har tid så hadde det vært utrolig hyggelig å treffes.

FINT innlegg over. Liker så godt at du gjør det lille ekstra med en SÅ BRA twist! Kjempe koselige gaver. Likte utolig godt retro boksene og blonde-sprayingen.

Mvh Med et lekent sinn

Pia sa...

Du er FOR snill!...;)
Du gjør manges hverdag bedre:)

Skjerstad sa...

Hipp hurra for deg Namaste !! Kommer du til Trondheim , har vi absolutt en DATE ;)

Klemmer fra meg :)

Tevanga sa...

Heisann! Og takk for koselige kommentarer på bloggen min :-) Er veldig imponert over alt arbeidet du la ned i å finne personlige gaver til vinnerne. Jeg må absolutt vurdere blondespraying altså! (og mellom oss sagt, den realitetsblogginga mi var virkelig tynn ;-) )

Fortsatt god onsdagskveld. Klem!

svimelaura sa...

Du er mer enn god, altså! Blir helt glad av mennesker som deg:-)

Pafrika Og Belkini sa...

Hehe, du og den spraylakken, altså! Må innrømme at er havnet på kjøret selv, i går trålet jeg halve Bergen for å finne et utsalgssted. Ble så ovverrasket over latterlig lav pris, at jeg kjøpte litt mer enn planlagt. Høres det kjent ut...? Nå har jeg rosa, blå og hvit, og kan se frem til et liv i duse pasteller!
Kjempefine giveawayer du har laget, ekstra spennende når de er hemmelige! Fin hekleveske, noe som minner meg på at i morgen skal jeg lære å hekle!! Snill veninnenmor har forbarmet seg over meg, endelig noen som tok ansvar her! ;)

Og TAKK for så fine kommentarer du skriver til Belkinien! ♥

Tina sa...

Så utrolig flotte og gjennomtenkte gaver! Jeg likte den blonden på eska spesielt godt! :-)

Spirello sa...

Så utrolig fine gaver! Liker veldig godt esken med blonden. -Det må jeg prøve også, tror jeg :)

Illumina er mammaen min, ja! Det er lurt å være med henne på en loppisrunde, for hun er en dyktig skattejeger ;)
Hun fortalte i sta at dere skulle treffes, og da tenkte jeg at kanskje jeg også er så heldig og får truffet deg! Jeg må ta en loppisrunde (med mann og "ungeflokk" på slep, regner jeg med), så da ender vi sikkert opp på samme sted i løpet av runden:D

gult hus i svingen sa...

som Skjerstad sier, så har vi absolutt en date når du kommer til Trondheim:)
Gavene begynner å finne plassene sine i huset. Vet ikke helt hva jeg skal ha i boksene, de er jo som smykker i seg selv der de står.
Takk igjen for super gave. Du er bare så god!!!!!:)

Klem fra Trine:)))))

Tuppelure sa...

Du er bare en fantastisk generøs og omsorgsfull person Namaste. Tenker på alle andres ve og vel og brer om deg med gode ord! Det var virkelig gaver med omtanke:O)

Håper du tar deg like godt av deg selv som du gjør med andre.
Hadde jeg bodd i nærheten av Oslo hadde jeg gjerne villet møte deg og vi hadde kommet til å hatt det SÅÅ gøy på loppis! Men desverre er det laaangt herfra:O)

Kos deg i Oslo!

Julia Hausfrau sa...

Hvor blev de fine! Dejligt du kunne bruge min DIY :)

Blonde-effekten du har spraymalet er jeg ret vild med. God idé!

Mette sa...

Sa flotte premier - veldig generost!

Det ser ut som om du far en toppers tur til Oslo. Regner med at du ogsa far avkastning pa billettene dine!

ha en flott tur.
klem mette

Kristin Kreativius sa...

Du er jo bare så snill og omtenksom! Så fine gaver! Kjempelurt med den sprayinga og blonden! Og det ser ut som de ble fryktelig glade de som fikk pakkene fra deg i posten:)

Takk for at du gleder andre! Det betyr så mye kan du tro! Har alltid en feelgood-feeling etter å ha vært hos deg:D

god klæm:)

Barbros lille verden sa...

Jeg tar av meg hatten for deg altså :) Så snill du er!! Og kreativ, ikke minst ;)
Tusen takk for hyggelig hilsen!
Klem fra Barbro

Bustenellik sa...

Jeg mister helt pusten her inne. Du oser jo over av kreativitet og energi! :-) Flotte ting du har lagd :-)

giraffmamma sa...

Tusen takk for supre tøfler!
I helt riktige farger :)
Har skrevet om de på bloggen i kveld.
Ha en god natt!