E kreativ og elske å værr impulsiv


fredag 19. juli 2013

Alle tiders BLOGGTREFF!!!! 17 august


Ja, 17. august er eg så heldig at eg ska på besøk te Elin,
den flotte dama bak den like flotte bloggen 

Eg har mista litt futt og inspirasjon til blogginga etter at eg klarte å slette alle bildene mine.
Regner med at eg blir inspirert når eg tar turen østover :o)

Me fant ut at me måtte jo ha et bloggtreff i samme slengen,
og jammen meg har me fått hærlige Revinyl med på laget også!


Dette blir BRA!

Skulle du ikkje være så heldig å ha mulighet til å bli med oss
så kan du jo sjekke ut den nyåpna nettbutikken til Elin som heter 

Kan virkelig anbefales!
Her finner du mye snadder til hjemmet kan eg love deg,
både moderne design og gjenbruk.




Me tar betaling for å dekke mat og drikke,
men eg kan love dåkke at dåkke får igjen den verdien og vel så det bare med Goodiebagen ;o)



4 kommentarer:

Siri sa...

Fikk behov for å skrive noen linjer. Føler oppriktig med deg som har slettet bildene på bloggen din. Synd også for oss som kikket litt bakover innimellom. Dette faktum førte i alle fall til at jeg har printet ut nesten hele bloggen min for å være på den sikre siden (for dette kunne veldig godt ha hendt meg..) Supert at du er i gang igjen, forresten. Siri:-)

AvMeg sa...

Oj, så kjedelig at du fikk slettet bildene dine. Godt å se deg her igjen :) Skulle gjerne reist på bloggtreff - men det blir nok med øsnket. Ikke så lett å reise så langt :)

Fabelaktig sa...

Det var innmari koselig å hilse på deg også :)

Ønsker deg en fin ukesstart:)
klemklem
-Maia

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Håper du er på bedringens vei og snart klar for nye blogg innlegg:)

Ha en fin uke!!

Klem -L-