E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 9. september 2010

Gasellepost

Ja, jammen kom det ein overraskelse i posten i går og.
Gir med ende øve eg altså!!!!!
Hærligenminhet!
*snufs*

"Koffår sende de pakkar te DEG da?!"
spør godgutten.
Eg har jo ingen god forklaring på det.
Men rørt og takknemmlig?
Ja, i massevis!!!

Nå e det sikkert nåken så tenke at denna pakken e ein form for bestikkelse.
Ein liten byttehandel liksom. Eg får pakke i posten og så får hu Award...

Men denna fantastistiske pakken sendte hu faktisk dagen før eg ga na Award ;o)
Den var så stor at det ikkje var plass te den i postkassen.
Gjett om eg hadde seriøs hjertebank når eg henta pakken da.
Eg venta med å åpna den te eg kom him for å dela gleden med "han litle".
Han var veldig enig i at det var den finaste håndskrifta han nåken gong hadde sett.
(Langt, fint brev fekk eg faktisk)
Utover det må eg visst inn her atter ein gong for å få forståelse for ka for ein skatt det var
skjønnaste Andregasellen hadde sendt meg.

Sjå her:

Det var sånn ekstra hu hadde slengt oppi,
men det hadde hu lagt sjøl så det va liksom ikkje så møkje å skryta av.
As if! seie eg altså! OMFG og, men det e vel ikkje så fint...

Hu visste jo ikkje kossen eg har det hima skreiv hu,
men visste jo at eg likte retro tapetar, tihi :o)
(Eg har visst ikkje vågt meg frampå med å visa heimen nei,
men i forhold te de flotte hjemmene dåkkas så blir det litt vel realitetsblogging liksom...)


Ja, det har seg nemlig sånn at eg gjekk litt amok i Gaselleshoppen i sommar...
(Derav kunnskapen om tapetmania, tihi :o))
Kikk innom hvis du tør.
Tenk at hu sendte meg ein meter (eller var det hallmeter? Dårlig med sånt :o))
av kvar av desse flotte tapetene
i TILEGG te vimpelflagga:


Nederste te høyre e vel den mest populære tapeten i heile Blogglandia, og nå forstår eg koffår.

Ord blir fattige.
Blir så rørt og glad,
ydmyk og takknemlig.

Kossen ska en få takka skikkelig liksom?
Eg syns dåkke ska ta turen inn te Huldra mi med bloggen Huldra's liv og leven,
og lesa detta innlegget hennas. Hu får sagt det møkje bedre enn meg.



Eg må og få sei at 2 andre så får sagt det med kossen det e å værr i Blogglandia
e Pafrika og Andregasellen.
Eg e så enig i kossen dei seie det, og lure du på ka de meine,
kan du gå inn på innleggene dærras i anledning av Awarden.

Av heila mitt
takk Andregasellen!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, takk for koselig hilsen på min blogg. De giraffene er jo så søte, = *misunnelig*
Ha en superduper helg;-)

Fargevandring sa...

For noen nydelige tapeter. skjønner at det var spennende å åpne pakken. Jeg har vært innom tapetshopen og det var veldig mye fint der...

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Heihei så gøy med pakke!
SNILLE andregasselen er, en riktig gledespreder er hun. Veldig søtt gjort.

Så fint du endelig har fått lagt meg til sånn mer lettvindt. OG takk for at du kom med poladroidlink! Jeg er så imponert, måtte jo seff linke tilbake til deg ;)

God fredag i morgen.

mvh med et lekent sinn

hobbyvimsa sa...

Heisann Namaste!!For en herlig overraskelse,er bare så gøy å få¨pakke i posten,blir som ein liten unge eg:)Takk for hyggelig kommentar inne på min blogg.Det heklede håndkle var ikke vanskelig når jeg fikk den nettsiden av deg,satt og prøvde meg fram litt så kom det plutselig (har jo gjort det mange ganger før,men hadde glemt det)Er litt utenom det vanlige,og veldig gøy å hekle..Den oppskriften jeg har skal det egentlig strikkes,men jeg hekler,blir bra det også,jeg kan ikke strikke slik:)Ha en super duper helg!!Klem Linda:)

Fru Usken sa...

ska sei du får kjekke post om dagane!! Så velfortjent då snille du:)) Knallfine vimpelflagg å sinnsykt kule tapeta då! Den blåe va jo bare kanonherlige:))
Ja nå glede eg meg t litt realitetsblogging fra deg, ei stunn siå du har blogga om deg sjøl nå - du bare rose alle andre opp i sky - du vett, m lige deg og å syns d e kjekt å høra å se litt Namaste og:)) Elr d jør m jo, d e jo sånn du e:) mn du sjønne ka eg meine? feiringå ja, hehe, d blir nok meg i pysjen å ett glass vin;) isje så mye å blogga om jærna? m får sjå;)
klem:)

Vilma sa...

Jamen , herre jemini , du bliver helt begavet med pakker , og det er bare så HERLIGT :-))) men hvad bruger man vimpelflag til , er det til pynt i stue ? Rigtig god weekend og mange klem / Vilma

Fru Usken sa...

d ante meg du tenkte på d, å då kjente eg bare NO!! heheh, d blir isje denne helgå, nå ska eg ha 4 gutta i hus, så då blir d isje ti t någe sånt;) (for the rekord drikke eg kvide, isje røe - den får eg så vondt i håve av;))
knib:)

Gunn sa...

Næmmen, der er jo min tapet jo! Hadde en byttehandel med Andregasellen i sommer så jeg fikk masse flotte forskjellige tapeter mot den blåblomstrede. Sparte den egentlig til det fremtidige gutterommet, men det er nå begrenset på hvor lenge man gidder å spare på ting også da ;)

Søndagsmarkedet på Blå er åpent fra tolv til fem hver søndag og ligger i Brenneriveien ved Akerselva (er bare å sjekke på gulesider.no/kart). Nå var siste helgen i august siste søndagen min der, men det er masse annet flott der da :) Og du kan jo kombinere det med en tur innom Birkelunden, bruker av og til å finne flotte stoff skatter der :)

Mette sa...

For en flott blogg du har! Jeg kom over den fra Barbro's blogg og gleder meg til a lese mere! Har lagt meg til som folger ;-)

ha en fin dag!

Pafrika Og Belkini sa...

Hehe, skjønner det har blitt mye grining hos deg i det siste, du lettrørte!
Jeg kjenner meg nok litt igjen i det der. Er sjanseløs når NRK viser programmet "Gaven", det med de ungene som skal gjøre et eller annet fantastisk for en venn. GU, kor rør og tårevåt eg blir, Belkinien titter på meg med store og FREKT himlende øyne: "Herregud mamma, det går jo bra. Se, det blir jo bare glade. Skjerp deg!"

Blogglandia har jo vist seg å være ganske rørende det også, her satt jeg på lesesalen med blanke øyne i sted, av et så fint innlegg hos en jeg besøkte. Øynene er forresten ofte blanke her inne, blir gjerne det når man gjesper så mye.

Grattis med fantastisk fine flagg fra Andregasellen, det var litt gøy at jeg kjente igjen retrostoffet som jeg også fikk av! I går kjøpte jeg orange skråbånd, for jeg fant ut at jeg trenger noen fargeglade 70-talls vimpler istedenfor lappeteppe. Tror jeg... Nå begynner prosjektene å hope seg opp igjen gitt, og skal det bli noe syiing fremover må jeg nok trappe kraftig ned på bloggaktiviteten!

Finfin fredag til deg, Namasten!

gult hus i svingen sa...

så flott gave. Det er deg vel fortjent. Også må det være moro å vite at du blir satt pris på.

Dååånetapeter!!!!!

God helg fra Trine

Frk.Eplegrøt sa...

åh så gøy å få slikt fint i posten :)
Tusen takk for kommentar på bloggen min - så hyggelig!

Smykkas sa...

Er det ikke gøy med slike hentelapper i posten som er en virkelig STOR overraskelse? Skjønner godt at du ble rørt.

Jeg skal innom begge bloggene så snart tiden tillater det. Du vet jo hva jeg styrer med nå for tiden. Jeg er ferdig med tre av de du bestilte og tror de ble ganske fine. Akkurat i dag kan du faktisk se bilde på bloggen min.

Du skal ikke tenke så mye på hvordan du skal få takket. Dette har hun gitt deg fordi hun setter stor pris på deg.

Klem fra Astrid