E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 23. september 2010

♡ Huldra's liv og leven ♡

Mens eg kose meg i Oslo,
ska dåkke som e innom få kosa dåkke med Huldra's liv og leven.

Eg har nevnt og skrytt mange ganger av Huldra,
men nå var det på tide at hu fekk sitt heilt eget innlegg syns eg!!

Det har seg sånn at det e 4 bloggere som e litt ekstra spesielle for meg.
Det var de 4 fysste eg fekk litt ekstra kontakt med her inne,
og det e nåke med de fysste... enig??

Disse 4 er:

Andregasellen: Jada, trenge ikkje skryta mærr der.
Eg lagte jo ein egen Award te na, så det seie vel det mesta...?

Pia: Har vel skrøte nok av henna og tenke eg, og de fleste av dåkke vett jo kim hu e.
Ei fantastisk vittige, definitivt skrivedyktig, og rett og slett et klokt kvinnemenneske
som eg ganske enkelt har respekt for. Hu legge ut nye innlegg nesten kvar måren,
og eg må innrømma at eg e blitt avhengig...

Pafrika: Har vel klart å nevna henna et par gonger og ja, men hu e barra rett og slett fantastisk!!!
Hu skrive barra dritbra, men legge dessverre ut nye innlegg altfor sjeldent
*kremt*
Sku helst hatt MINST ett te dagen ;o)
Det glede meg å sjå at stadig flærre har oppdaga denne dama her,
og bak den fantastiske humoren gjømme det seg ei superharlige, rause snuppa.

Ja, det e nåken som på merksnodig vis har sneke seg litt ekstra langt inn i bloggehjerta mitt.
(Eg har plass te mange flærre altså, og det e definitivt mange som e på vei inn i skrivende stund og ;o))

Hu som egentlig har kommt lengst inn i bloggehjerta mitt e imidlertid Huldra!
Hu e liksom mest litt mi føle eg.
Kanskje hu klare å komma seg te BLOGGTREFFET og faktisk!


Me har egentlig litt forskjellig smak te tider,
men masse te felles. Og et par personlige ting som nok har gjort at eg føle eg
 "kjenne" henna litt ekstra på ein måte.

Hu e det mest fantastisk rause, gode, hjertelige, sprudlande levande men og seriøs og tankefull, kloke, dyktige, kreative, inspirerande og rørande menneskebarn

Hørres det for godt ut te å værr sant?
Eg mistenke det. E litt vel Superwoman liksom...
Men eg kan ikkje sei aent enn at det lyse godhet og genuinitet av ALT hu foretar seg her inne i Blogglandia.
Dama tar ikkje lett på kommentarer heller kan eg lova,
for dei spora hu legge igjen itte seg røre jaffal meg langt inn i sjela kvar gong.
Klisjeaktig og svulstig (fra meg altså)?? Drite eg i!!!

Eg sleit verkelig med å velga bilder, så her komme ein aldri så "liten" kavalkade:

Hu male bilder:


Hu tar bilder:







E kreativ ja:




Det e alltid GODT å komma inn te deg Huldra.

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Huldra er tydeligvis ei flott dame med mange kvaliteter. Det er som du sier, noen som man kjenner "slektskap" til her inne, selv om man aldri har treftes;)
Må inn på besøk der jeg også;)
ha en finfin kveld og klem fra meg;)

Barbros lille atelier sa...

Jeg er så heldig at jeg nylig har fått Huldra på blogglisten min, og gleder meg til å bli enda bedre kjent med henne:-) Det hadde jo vært storveis om hun kom til bloggtreffet!
Kos deg i Tigerstaden, snuppa!

Klem

Shy sa...

Følger med Huldra eg også! Dyktige dame!

Smykkas sa...

Jeg skal faktisk innom Huldra, for hun har lagt igjen spor hos meg. Men du vet, her har det for det meste gått i bokmerker.

Du er kjempeflink med å lage innlegg med ordentlig henvisning.

Du er en raus og flott person.

Klem fra Astrid

Mette sa...

Na har jeg vaert innom Huldra og er helt enig - veeeldig fin blogg. Veldig snilt av deg a lage et sa fiiiint innlegg!

Lykke til med loppisene i Oslo!
klem Mette

Gammel stil sa...

Du er en flott dame med en svært mange fine kvaliteter:)
Liker oss så godt her inne

Stor klem:)

Ellen sa...

Heisann Namaste:)
Herlige komplimenter, jeg takker og bukker og bukker og takker!!!Du er så generøs og omtenksom!!!
Huldra har en flott blogg, jeg er stadig innom der.Nok en gang er du søt og promoterer en kjempefin blogg!Du er snill du Namaste:)
Håper du har det fint i Tigerstaden!

Re-dizain sa...

Det är så skönt att komma hit:) Du är så god!

Unknown sa...

Kos deg masse i Oslo, her i huset er det fortsatt sykdom...gleder meg til å se innlegg fra turen din. Kjøp med masse fine lopper nå da;-)) Nydelig innlegg og hyllest til de fine bloggene du har laget. Din blogg er også en stor glede i hverdagen. Klem fra Wilhelmine

Pafrika Og Belkini sa...

Gu kor grei du e! Tusen takk for fine ord, Namaste! Og ja, jeg synes også at jeg blogger for lite... ;)
Huldra er grei, henne har jeg vært mye innom. Hun har en stall med hester i hagen, der ble jeg litt misunnelig... Men nå venter Landet, ferger skal nåes osv osv, så jeg rekker bare å ønske deg en strålende Oslohelg! Skulle jeg snuble over noe retrostoff i Sunnfjords dype skoger, skal jeg søren meg dele med deg!

Spirello sa...

sv: Ja, takk for i dag! Det var såå koselig å treffe deg :) (-Og Huldra også!)
Håper hjemreisen går bra med "litt" mer bagasje enn da du kom, hi hi ;) Masse fine ting du hadde funnet!

illu-mina sa...

Tusen takk for en kjempeflott og morsom lørdag.Energien holdt utover kvelden med vasking av kupp og sortering av stoffer. Det er kanskje på tide å lage noe nå??

mimmi-leone sa...

Så flott med henvisning til andre bloggere, tar turen innom.

Håper du har hatt en kos tur til Oslo!

Ser frem til flere innlegg fra deg.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Huldra sa...

Superwoman du liksom.. Nå som du har blitt litt bedre kjent med meg vet du jo at det så absolutt ikke er tilfellet. ;)
Tuusen takk for et herlig innlegg snupp! Har jo ikke fått lest det ordentlig før nå, og er nesten litt glad for det. Hvordan i alle dager skulle jeg klart å få takket deg for dette herlige innlegget face to face..? =O
*stoor klem*
Jeg er kjempeglad for at jeg hoppet på invitasjonen din til Oslotur, og digert smilende fornøyd med å i tillegg ha truffet de tre andre herlige bloggdamene- og bittelille Nanino. Hadde det ikke vært for impulsiviteten din, hadde ikke den muligheten åpnet seg. Håper du fikk puste ut og fikk en god natts søvn omsider, så du fikk ork og krefter til å få alle hoppeloppene dine med hjem. *gliis*
Håper vi sees snart igjen! =D

Vilma sa...

Huldra er cool :-))

Har kigget lidt på fly afgange , der er flere muligheder , jeg booker billet torsdag , det bliver jo nok en returbillet , kan ikke tænke mig at du vil ha mig boende resten af livet..hahaha. Men , jeg glæder mig for vildt , det bliver bare SÅ godt at komme til det kolde NORGE.

Klem og tjuhej Vilma

Bergljot sa...

Jeg må bare få si at du har greie på gode blogger! Og så vil jeg på egne vegne få legge til at den er meget bra den din også;-)

Pia sa...

Har besøkt Huldra mange ganger - en flott blogg!
Og tusen takk for gode ord - må vel bare si i lige måde!