E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 16. september 2010

Trekning Give Away

Ja, då var tida kommt te trekning av Give Away.

Før eg komme te selve trekningen,
vil eg benytta sjansen te å ønske velkommen ein heilt ny blogg.
Bloggeren sjøl e ikkje heilt ny,
men har nok sett seg lei på at bloggen som hu dele med mammen sin egentlig e blitt kuppa av
ja; mammen
*kremt*

Godeste Belkini som e eine halvdelen av velkjente Pafrika Og Belkini
har nemlig starta for seg sjøl!!
Det e jo ingen som forundre seg øve at stakkars Belkinien fekk nok...

Så ta dåkke turen inn te Belkini
og gi na støtte og oppmuntring!!!
Stor stas meine nå eg.
Eg har til og med fått kommentarer fra Belkinien allerede,
og e egentlig ganske stolt :o)


Så tilbake te trekningen.
Det har gleda meg stort å sjå at så mange valgte å støtta Smykkas sitt bokmerkeprosjekt!
Ta turen inn te Smykkas for å sjå kossen det har gått.

Trekning blei høytidlig foretatt av godgutten.
Eg var sjølsagt møkje mærr spent enn han...



Og vinnerane er:



Ja, det blei altså Tovepia
og

Så kom med adressene dåkkas,
så blir det overraskelse i posten :o)

send meg mail: jeo74@msn.com

Tovepia kjenne eg ikkje så godt te fra før,
men det må det jo bli ein forandring på nå.
Eg håpe eg klare å finna på ein overraskelse som kan falle i smak.

Gult hus i svingen har eg imidlertid fulgt fra dag 1, dvs hennas dag 1 ;o)
Hu e fremdeles ganske så fersk her inne i Blogglandia,
men eg spår ei lys og god framtid her inne for denna flotta damå.
Trur faktisk det e fysste konkurranse her inne hu har vunne,
og det e jo litt ekstra stas syns eg.
Må vel bli nåke retro på henna...?

Hmmmm, ka ska eg finna på mon tru?
Håpe eg klare å finna nåke så kan passe for dåkke begge 2 :o)

Gratulera te vinnerane og skikkelig god kveld te resten av dåkke!

18 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

gleeede i det gule huset. Hjertet banka råfort mens jeg satt her og venta på resultatet av trekkinga. TAKK OG TAKK SØTE, SNILLE,MOTIVERENDE, MORSOMME, FLINKE JA GANSKE ENKELT PERFEKTE NAMASTE. Og takk igjen for at du har mottatt meg på en framifrå måte her i bloggelandet.
Sende dæ adressa mi ja. No med ein gang. Æ e så spent på ka som kjæm i posten. Og du, Æ e lætt å glæd:)))))

Stoooooor klem fra Trine

gult hus i svingen sa...

takk goguten for at han trakk meg da. Klem til ham også. Det er første gangen jeg har vunnet i blogglotteri ja. Spesielt det da!!!!! Takk igjen.......
Enda en klem fra Trine

Frk.Eplegrøt sa...

Gratulerer til vinnerne:)!

Pia sa...

Hyggelig med unge, dyktige bloggere!
Gratulerer til vinnerene!

Unknown sa...

Der blei jammen meg trønderpia så engasjert at hu slo øve på trøndersk ja :o)

Haha, godt å sjå!! Du burde vurdera å skriva på dialekten din syns nå eg jammen. Savna plutselig Trøndelag...

Må nok komma og hilsa på dåkke tenke eg ja :o)

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!

Og Belkini må vi innom å hilse på:-)

Klem

hobbyvimsa sa...

Gratulere til de heldige vinnerene!!Helt greit for meg at jeg ikke vant,for jeg får jo ett i posten allikavel:)Ha en fin kveld!!Klem Linda:)

Pafrika Og Belkini sa...

Greieste Namaste, tuuusen takk for Belkini reklamen! Hun kommer til å bli vilt begeistret i morgen, med hele 4 kommentarer og 3 følgere sånn på rappen!
Jeg har selvsagt vært inne og sneket, og jammen har ikke både gult hus i svingen og Pia vært innom og sagt hei også! Tusen takk til dere. Jeg gjør som Belkinien ville gjort, og sender dere mange ♥♥♥!
Og selvsagt - grattis til give-away vinnerne Tovepia og gult hus i svingen!

Klemmer fra en rørt og glad Belkinimamma!

Skjerstad sa...

Hurra ! For TOVEPIA og GULT HUS I SVINGEN :)
Æ veit at sistnevnte e lett å gled ;)

Er spente på hva du gir dem :)

Miss Fjeldhus sa...

Du må være en av de snilleste bloggerne her i Blogglandia! Øser om deg med gode ord til oss andre, både store og små bloggere :o) Takk og takk!

Lillis verden sa...

Så kjekt :)
Gratulerer begge to. Tipper dere får noe kreativt i posten.
God helg :)

Lilli

Green is the new Black! sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerene!
Ha en fin-fin helg :)!

Huldra sa...

Gratulerer så mye begge to! Moro å høre at du fikk din første blogg-vinnerlykke her hos Namaste, Trine! =D
Det gjorde jeg også, og premien var superfin og gleder meg fortsatt daglig. :)
(hint, hint til premierings idè Namaste. ;))

Spretter inn til Smykkas for å se hvordan det gikk. :)

Smykkas sa...

Gratulerer til vinnerne. Jeg er sikker på at det du sender vil falle i smak.

Jeg føler bloggen til pafrika, og den er virkelig morsom.

Tusen takk for at du er så flink til å linke til meg. Det varmer mitt hjerte mer enn jeg klarer å gi utrykk for.

Og nå kom jeg faktisk på en ting. Jeg skal jo også kåre en vinner. Gevinsten er et smykke jeg har laget.

Lappene ligger i en skål, så nå får jeg skjerpe meg.

Får skylde på at det har vært så mye annet som har vært prioritert.

Klem fra Astrid

Ellen sa...

Heisann Namaste:)
Herlig, grattis til vinnerne.Må si at jeg synes det er KJEMPEfint at du satt i gang dette:)Flott Namaste, stående applaus til deg!!!!!
Jeg og Admiralen la oss straks til som følgere hos Belkini, oj så søt.Jeg kommer til å følge nøye med der altså:)
Ha en strålende fredagskveld du:)
Klem fra Ellen Andregasellen:)

Ellen sa...

Og så måtte jeg inn igjen da vet du Namaste, for du hadde jo vært inne og kommentert hos meg.Måtte le, du legger altså igjen så morsomme kommentarer hos oss:)Avslått på planleggingstadiet ja....He he he:)
Fortsatt fin kveld!!!

hobbyvimsa sa...

Hei igjen namaste!!Ja det var veldig pes,men er fornøyd nå da,den ble ivertfall bedre enn den var.Måtte ta noen nødløsninger og snarveier undervegs,men det må man vel av og til he he!!Ha en fin helg du også..Klem Linda:)

grytti sa...

Hei igjen! Ja, det er faktisk takket være deg at jeg har oppdaget både Pafrika og Belkini, og Belkinis soloblogg! Spent på å se hva hun finner på :-)

Hekleskjerf til 5-åringer høres supert ut det! Kan vel aldri bli for barnslig, jeg har akkurat begynt på et voksenskjerf også jeg :-) Fikk litt dilla når jeg først begynte. Det med smettelomme har jeg sett på strikkeskjerf, så var ikke noe jeg tok heeelt ut av det blå :-)

Helt klart lurt å begrense prosjektene litt i omfang. Jeg har et halvferdig hekleteppe som har ligget i ei eske i over 5 år, og der blir det vel bare liggende tenker jeg.. :-D

Ha en herlig lørdag!