E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 13. september 2010

Stem på MUMSI så har det fiiiinaste soverommet!!

Ja, eg visste det!
Snuppå mi vår kom te å komma te finalen!
(NIB)

Eg vil gjerna litt sånn forsiktig komma med ein oppfordring eg:


E det juks å legga ved litt flærre bilder fra sovemmet mon tru...?
Neida, barra i tilfelle nåken sku værr i tvil liksom:




Ja, detta siste e et litt tidligere bilde, men syns det vise så godt den utrolig harlige stemninga hos Mumsi.

Så stem na fram folkens!!!!

23 kommentarer:

Hennes sa...

Heisann..

Nettopp stemt på nr 3 jeg.. :O)
Utrolig fint soverom, også er det mange ting jeg har som er make til henne, så da digger jeg det enda mer..

Klem Linda..

Jeg flytter inn som følger hos deg jeg, koselig blogg.. :O)

Skjerstad sa...

Ja jeg er så enig med deg Namaste ;) Har stemt jeg :)

KLÆM fra mæ :)

Vilma sa...

Hvem der bare sådan et soveværelse..suk..:-))

Klemmer fra mig

Green is the new Black! sa...

Kjempe koselig!
Jeg stemte i dag morges :)

Fru Usken sa...

Har stemt på hu for lengs;) elskte soveromme! å spes soppkrakken:))

Smykkas sa...

Klart jeg skal stemme. Dette var et rom som både er lekkert og friskt. Fantastisk mange fine detaljer og flotte fargekombinasjoner.

Takk for all god hjelp med bokmerkeprosjektet.

Klem fra Astrid

Fru Usken sa...

Tada! sjekk ud kommentaren min på fysta innlegge ditt nå:)) (dumme meg jekk bare ud ifra at d va Trym i farten...) Ja eg havne nok på någe retro nå jaffal, må nesten ta någe eg har når isje kontoen bule øve av penga;/ just nu har eg jo nesten ingenting kvitt! bare masse mønster å farga (i dette gamla huse m leie vettu), så eg e ganske øre i håve å lengte itte kvitt! mn elske fargeklatta å retro og vettu, mn ønske meg ein kvide/ lyse bakgrunn;) jah, blir nok litt mønster på veggene i nya huse og, mn isje sånn så her, d vil bli litt mer jønåtenkt;)
Knib:)

Shy sa...

Stemde på nr 3, sidan du sa det;) Har ikkje hatt tid å setje meg inn i det. Så eg stoler på deg.

Marit sa...

For et flott rom! Det får min stemme! Likte så godt fargene og tinga. Skikkelig koselig og nostalgisk, lyst og fint. Og endelig har jeg fått bestilt bokmerker og blitt med på give-awayen din :) Ha en god kveld! -Marit-

Barbros lille atelier sa...

Har allerede stemt:-) Et herlig soverom!

illu-mina sa...

Det er i boks, og ikke noe vanskelig valg for en loppedame. Personlighet, kreativitet og skikkelig koselig med barneseng på rommet. Hun ligger vel som nr. 3 nå, men utover kvelden tenker jeg det skjer ting. Ellers er det for mye skal, må, bør til at jeg får vært skikkelig i gang med laging akkurat nå, men bare vent.

Spirello sa...

Ja, det soverommet er skikkelig fint! Elsker detaljene, og blir inspirert til å fikse litt på soverommet vårt..

Bling - our elf on the shelf sa...

lekkert soverom. Selvsakt skal jeg stikke inn å gi henne min stemme :)

Pia sa...

Kult soverom!

Fargebarn sa...

Stilig soverom ja! Skulle ønske jeg hadde like mye personlig preg over mitt!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

AHHH du min gode Namaste. Jeg blir flau og rødmer litt her jeg sitter, du er så god! Tusen tusen takk, jeg setter virkelig pris på din gjest. Og med bilder og alt.. Du er så søt!

TAKK alle som har stemmt på meg. Det kjennes godt. Jeg er stolt og kry. En virkelig GOD følelse å ha.

Namaste Namaste <3

hobbyvimsa sa...

Kjempe herlig sove rom:)Klem Linda:)

gult hus i svingen sa...

har stemt, vi er mange som synes det er et flott,stemningsfylt soverom.
Klem fra Trine i det gule huset.

giraffmamma sa...

For et koselig soverom!
Skal gjøre som du foreslår jeg ;)

grytti sa...

Hei! Nå har jeg også stemt på henne, det var definitivt det friskeste soverommet! Ellers takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg, nå gjorde du meg glad! Er første ungen ja, så er utrolig spent :-)

Skjønner av bloggen din og kommentarene du legger igjen hos oss andre at du er en skikkelig gledesspreder. Herlig, bare fortsett med det!

Ingen problem å forstå dialekten din nei, det er faktisk en av landets fineste synes jeg :-)

Tøvsjur sa...

Har stemt æi også!
Soverommet til mumsi e bare helt fantastisk!

Pafrika Og Belkini sa...

Ja til super reklame for det aller fineste soverommet! Stemme er avlevert, til et av de få rommene som faktisk skilte seg ut, spør du meg. Kjenner at jeg bare MÅ sprøytelakkere ett eller annet snart. Flinke Mumsi! Og greieste Namaste, som vanlig!

Fin, fin kveld til deg!

Pafrika Og Belkini sa...

FORRESTEN, jeg har lært å lage ♥ på en så aldeles utrolig enkel måte, av bloggen "En mamma i flyt" - anbefales, den også!

Man gjør altså såher: trykk alt, og så trykk 3 på de numeriske tastene, dvs de borte i hjørnet på pc'en, har ikke testet om det funker på dem øverst. Vips, så har du et ♥, og det er slutt på klipp og lim. Alt - knappen og de andre tastene gir andre symboler, og min klare favoritt er såklart alt og 12: ♀

For flere symboler, stikk innom Mamma i flyt! Er det barnslig å bli så begeistret over hemmelige symbolknapper, kanskje? Det får så være - eg likar det!