E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 8. september 2010

Endelig GIRAFFER i hus!!!

Som kanskje nåken av dåkke har fått med dåkke,
så har eg ein nyvunnen fascinasjon for GIRAFFER generelt
og Giraffmamma spesielt.

Fascinasjonen for giraffer generelt kan eg sjølsagt takka Giraffmamma for.
Eg har blitt litt sånn småforelska i begge deler i det sista,
og i et innlegg for ikkje så lenge si
måtte eg skryta litt ekstra av denna harliga Giraffmammaen.
Innlegget kan du lesa her.

Lite ante eg då at den siste kommentaren i innlegget om at eg nå ønska meg giraffer i hus
faktisk sku resultera i den flottaste overraskelse i posten fra selveste Giraffmamma!

"Et hjem uten giraffer mangler en giraff!"
og jammen har dama rett!
Der kom jammen "en liten hjelp fra en giraffmamma som gjerne deler".



I det harligaste stoff (som eg mistenke var tiltenkt meg spesielt)
låg det jammen den supernydeligaste giraff en kan tenka seg!
E dåkke ikkje enige?!?!

Eg sku prøva å ta bilde ute for å få best mulig fram fargane,
og som dåkke ser så var jammen HEILE familien fornødde med det nya familiemedlemmet!
Det som var litt ekstra artig var at eg faktisk ikkje såg Silver før eg tok bildet.
Giraffen blei redda, ingen skade skjedd,
og eg løfta den forskremte giraffen høgare opp for de neste bildene. Puh!!


Silkeblomster både oppe og nede
*sukk*

Dåkke vil ikkje tru det fina kortet hu hadde laga da...
Eg reiv sporenstreks av den nydelige hilsenen som var festa bakpå kortet
(itte eg hadde lest den sjølsagt)
og med ein liten orange ekstra bakgrunn,
havna kortet rett i den nylakkerte gule ramma mi.
Hilsenen e behørig limt fast bakpå ramma.
Perfekt!


Som om ikkje det var nok,
hadde hu til og med laga ein liten magnet som allerede henge på sikringsskapet i gangen
sånn at eg ser det kvar dag :o)


Godgutten begynne å bli litt bekymra for mammen sin så snufse og grine så møkje for tida,
men trur eg har klart å overbevisa han at det e fordi eg blir så rørt og glad ;o)
Rekne med at eg får mærr forståelse fra dåkke enn eg får fra han!

Dåkke så ikkje har hatt gleden av å besøka Giraffmammaen ennå
forstår at dåkke må ila inn der?! Gled dåkke, for det e ein god plass å værr!!!

Som om ikkje detta var nok,
så fekk eg jammen ein lika flotte pakke i posten i dag og!
Den får dåkke sjå i mårå.


Og så må eg få takka sååååå møkje for den positive velkomsten Awarden "min" har fått!
Den e allerede blitt gitt velfortjent videre te Pafrika Og Belkini,
og nå vente eg i spenning på kim dei gir den videre te.


13 kommentarer:

Shy sa...

Gratulerer med giraff i hus. Har besøkt Giraffmamma i dag, eg ;)

Ellen sa...

He he he, godt giraffen kom fra det med skrekken!Så koselig pakke fra Giraffmamma, hun er jammen både kreativ og snill!Bloggen hennes er kjempefint, falt pladask for den første gangen jeg var innom:)
Ha en fin kveld du:)

svimelaura sa...

Gratulerer som matmor for ny giraff! Var innom Giraffmamma og er helt enig med du:) Herlig blogg!

giraffmamma sa...

Giraffene får det nok godt hos deg :)
Så bra at Silver tok godt imot, giraffer er greie dyr, de liker selskap!
Retrostoffet følte jeg var litt din stil og papirgiraffen er laget av bestemors tapet.
Og en god venn, det må vel passe på deg!
Ha en fortsatt god kveld, eller nå er det vel natt. Glad for at du likte pakken, du har jo vært en god bidragsyter med positive kommentarer på bloggen min, det er så kjekt!
Og du deler så gjerne med gode tips!
Vi får vel backe opp hverandre her i denne spesielle verdenen, blogglandet.
Vi blogges!

gult hus i svingen sa...

god morgen, Namaste.
Så hyggelig å få gaver da. Gratulerer med dem. Du virker som en inspirator på mange, vet du. Jeg kjenner jeg blir glad av å lese det du skriver. Etter jeg har begynt å blogge, har jeg fått mer overskudd til de "interiørtingene" jeg har tenkt på leeeenge.
Og du, velkommen skal du være til trivelige Trøndelag.

En "hiva" torsdag ønskes deg fra Trine.

Pia sa...

Så skjønn sjiraff!

me sa...

Hei, så fine giraffer!

PS Så har jeg en giveaway - håper det er ok at jeg nevner det....

Fru Usken sa...

åååå for enn herlige giraff!! å nydelige manget:) kan se for meg du blei glae når du fekk den i posten:)) hb isje hunden føle seg altfor trua av ennå ett kjæledyr i hus, at d isje blir sjikkeligt sjalusidrama;)
Ja nå har eg så mange følgere at d nesten e flaut! hehe;) på tide m ein giveaway å allslags nå snart kjenne eg!:)
Ha ein goe dag snuppa!
klem:)

SiriR sa...

Fineste giraffen jeg har sett på lenge. Så heldig du vars om fikk den:)
Og stilig med kortet i rammen, ble så fint!

Og du så gøy med awarden du har satt igang, snill du:)

Barbros lille atelier sa...

Oj, for en herlig overraskelse! Kjempeskjønn giraff - en riktig Namastegiraff:-) Heldige du! Og kortet ble jo utrolig flott i den spraylakkerte rammen din. Skal si du har slått deg løs med spraymaling i det siste:-)

Og heldige meg som har fått den fantastiske awarden din! Må jo si tusen takk til deg og! Stor stas og veldig rørende:-) Og jeg har allerede bestemt meg for hvem jeg skal gi den videre til...

Ha en fortsatt fin dag!

Klem

mimmi-leone sa...

Så koselig at du fikk presang.
Og for en fin sjiraff, likte utrolig godt det fargerike stoffet.
Riktig til å bli glad av.


Hilsen fra Mimmi-leone

Re-dizain sa...

Vilken härlig bild på hunden:)

Huldra sa...

Dette hadde jeg ikke sett gitt. Godt man dveler litt og ser på etikettene til tider. ;)
Så herlige giraffer! Et hjem er ikke et hjem uten nei. Har en herlig kosegiraff jeg fant på danmarksbåten en gang. Fikk noen skjeve blikk av flere voksne da jeg bare smeltet helt, trakk den mot brystet og sa høyt; "Du- skal bli med meg hjem". Skjønn, langhalset sak. :)