E kreativ og elske å værr impulsiv


tirsdag 20. mars 2012

Ukas blogg: snedig snelle



e ein superfin blogg som eg syns fortjene litt ekstra oppmerksomhet.


Eg trur eg har fulgt na ca si eg begynte å blogge sjøl
og hu skrive på dialekt hu og.


For nåken veker si fekk eg ein forespørsel fra denna damå om ein hekla ball te litla jentå hennas.
Eg foreslo å bytte ballen i litt retro stoffer, og når det vise seg at me bur ca 15 min fra kvarandre
så blei det nesten for dumt å sende i posten...

På torsdag ska derfor dealen forsegles øve ein kopp kaffi.
Det blir nok kjekt ja, og ein passande anledning te å ha ei litt snedig snelle veka her på bloggen :o)


Sånn beskrive hu seg sjøl i sin profil:

"Eg e 27 år, gift me ein kjekke bergenser, og mamma te ein av kvar.

Eg like å verr kreativ me symaskinen og laga nytt av gammalt. Kvardagsgleder, fargar og grafiske mønster dukke stadig opp hos meg!
Akkurat nå nyte eg permisjon og behagelige dagar, men e utdanna sjukepleier."



Eg syns at hu e så flink te å kombinere gammelt og nytt.
Hu har ein ganske moderne stil med et hint av retro og gjenbruk.
Oooog jammen meg kan jenta sy ja! Pittelitt misunnelig...


Her har hu fresha opp ein gammel kommode og malt skuffene med tavlemaling:


Smart og stilig.


Spiseplassen:



Hærlig enkelt og fargerikt:



Og så var det retro touch:


Hu har sydd det sjøl ja - liker!


Hu bruke ofte trykk på det hu syr.
Eg syns det e såååå stiligt.



Litt mærr av hennas syferdigheter:


Denna skjønna jentå har hu lagt og.


Herlige smekker:



Det som imponere meg mest e de flotte barneklernå hu syr trur eg:



Eg trur de fleste finne nåke å like inne hos denne flinke dama her.
Ta turen og sjekk ut sjøl.




4 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Ja denne jenta kan å sy! Jeg har også fulgt henne lenge, og vi har byttet stoff. Flotte bilder fra bloggen hennes, men den kommoden har jeg ikke sett før. Så fint med tavlemaling på skuffene, og likte spesielt godt den superhemmelige skuffen.
Nydelig pute under her også, og gler meg til å se malingsresultatet ;-)
klem :-)

Marit sa...

Ja, hun har virkelig en inspirerende blogg! Fine farger, fine bilder, fine ting som blir laga. Ha ei fin uke!

Marit sa...

Ja, hun har virkelig en inspirerende blogg! Fine farger, fine bilder, fine ting som blir laga. Ha ei fin uke!

Snedig Snelle sa...

Å så kjekt å få verr ukas blogg!! Det va jo utrolig mye fint du skreiv om meg, eg e nesten litt rørt ;-)
Tuusen takk!! Eg glede meg veldig te torsdag, og kan nesten ikkje venta på å få se ka du har hekla... Du kan gjerna legga det ut på bloggen, så eg sleppe å venta te torsdag..?? :-D

Klem!