E kreativ og elske å værr impulsiv


fredag 23. mars 2012

Guttar kan også sy...


Ein finfine duk kom med guttungen him her ein dag fra skulen.
"Det e leeeenge si den var ferdige da mamma".
Eg spurte om det kanskje var adventsduk, og det stemte det ;o)

Han hadde tydeligvis ikkje hatt nåke hast med å få den med him, 
men mammen var mektig imponert og stolt.



Stjernene e i sølv.
Den ska få værr framme litt før den finner veien te adventstingene.


Eg kan ikkje skryta av at denna syerfaringen har ført te at eg ikkje får ha symaskinen i fred,
men det e nå kjekt å ha nåke som han har sydd sjøl da.
Sjarmerande skeiv og fin syns eg:




I dag har eg jammen meg blitt tante te ei lita jente.
Glede meg te å hilsa på na og har allerede begynt å sy leketeppe :o)


6 kommentarer:

Randi sa...

Så fin duk da!! Bedre sent enn aldri:) Denne blir fin å ta frem igjen når det lakker og lir mot jul igjen!! Grattis med ei lita tantejente. Det er alltid like moro! Håper dere får ei fin helg. KLEM.

Bustenellik sa...

Gratulerer med niese!
Og sønnen din IMPONERER! Det der hadde ALDRI jeg fått til. Når jeg tenker meg om ligger fortsatt prosjektet fra tekstilen i tiende klasse uferdig på loftet. Heldigvis var jeg en kløpper i sløyd, så jeg kom unna med en femmer. Det var IKKE syferdighetenes fortjeneste. Djiiiis!
God helg :D

Spirello sa...

Oi, så flink han er!! Her har jeg overtatt en bitteliten barnesymaskin etter en venninne, som barna gleder seg til å prøve..blir gøy:)

Maria Isabel sa...

Duken er kjempefin! Du får hilse og si at det er en godt utført jobb :) Kjempesjarmerende med ting barna har lagd, de får en helt egen verdi :)

Gratulerer med niesa :) Jeg er tante til 6 stykker :) Koselig å skjemme bort barna, da liker dem alltid å komme på besøk til tante, hø hø hø ;)

Ha en strålende helg :)

Guri sa...

Det var noe med eplet og stammen da ;)
Synes den var kul jeg :)
KLÆm

Berit sa...

skjønner godt at du er stolt. Husker godt at det var gøy å få de tingene barna lagde på skolen. Ha en flott lørdag