E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 26. mars 2012

Ukas blogg: lille hottentott


De fleste av dåkke kjenne nok te den hærlige bloggen
men siden detta e ein av mine favorittblogger så måtte den få bli ukas blogg den og.


Eg har fulgt denna flotte bloggen lenge og forlate den alltid med et smil om munnen.
Møkje pga av jenta bak bloggen virka kjempehærlige 
men ikkje minst pga at hu e flink te alt hu gjørr og ein inspirasjon for oss andre.

"Bloggen min handler om vårt familieliv, interiør og kreative sysler. "

Hu har ein allsidig blogg, og eg e veldig glad i sånne blogger 
kor en aldri vett ka innlegget komme te å handle om, men en vett at en komme te å lika det.
 
Hu lage de flottaste ting, ofte med symaskinen og heklenåla.
Eg e litt forelska i interiøret hennas og :o)




Eg like skikkelig godt denne løysninga på å oppbevare blader:




Hærlig kosekrok under trappa:



Masse sy- og hekleinspirasjon å finne ja:


Hu gir oss ofte hekleveiledning og oppskrifter, og det kan me lika.


Et superfint hekleprosjekt:



Eller ka med å sy skjønne lekedyr?



Eg e glad for at du blogge og dele så masse med deg eg lille hottentott,
og det e eg ikkje aleine om tenke eg.


10 kommentarer:

Pia sa...

Hun er kjempekreativ og veldig hyggelig:)

Sissel sa...

Åååå, så søt du er:) Ble helt rørt jeg nå!!
Takk for de gode ordene, og for at du valgte meg til å være ukas blogg:)

Stor klem fra Sissel

Snedig Snelle sa...

Ja det e jo så mye inspirasjon hos henna!! :-) Men du, blei du tante på torsdag?? :-))

Hildemiho sa...

massevis av herlig inspirasjon, og du er så flink til å løfte frem andre blogger - og det syns jeg er så flott! håper du får en strålende ny uke kjære deg, og at sola også skinner der du er.
klem klem

Hegeslilleboble sa...

Oi, der så det kjekt ut! Takk for tips:)

Loppedilla sa...

Fint va det:)

Fargevandring sa...

Ja, helt enig med deg. Dette er en utrolig fin og inspirerende blogg:-)

Guri sa...

Er så enig!!

Ha en fin kveld :)
Klæm

gult hus i svingen sa...

Herlig blogg dette, ja:)
Ha en fin dag:)

klem fra Trine:)

Randi sa...

En av mine favorittblogger!! :) Blir så glad når det popper opp et nytt innlegg hos Sissel :) KLEM.