E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 21. mars 2012

Hima hos: Liv



I dag har eg vore på besøk hos ei hærlige jenta som har det mest sjarmerande og personlige hjem.
Et levande hjem, prega av retro og gjenbruk, akkurat som me like det.

Det e ikkje beste kvaliteten på bildene, men eg har lyst te å ta dåkke med på ein liten rundtur likavel eg.


Det fyssta som møtte meg var denna hærlige innbydande gangen:



Detalj fra gangen:



Spisestua:



Kjempekoselige sofakrok.
Digge den store rosa lampa:



Liiiker:



Kalender i trappa opp te andre etasjen:


"Lag deg en fin dag"


Endå ei stua:



Såååå koselig på kjøkkenet.
Sofakrok her og:



Vertskapet:


Jepp, nåken stråle barra mærr enn andre rett og slett :o)


Eg var der egentlig for å ta på na med de varme hendene mine,
men jammen meg fekk eg ein kjempegod pai og det blei nåken timar gitt.
Kjempekoselig!

Tusner på takk for ein fine dag Liv.



Angående de varme hendene så e de fortsatt varme ja...
Eg var nok litt overvelda då eg var på rehaben og fekk ikkje svart alle henvendelsane eg fekk då.
Eg beklage det.
 
For dei som lure på kossen det går, 
så har eg ikkje gjort så møkje mærr med det.
Eg har tatt på flærre og då følge eg instinktene mine, 
så får eg heller sjå om eg gjørr nåke mærr med det itte kvart.


14 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Så herlig et hjem! :) Skjønner godt at du likte deg der! :) Og veldig søte baller og rangler under her:) Heldige Serine:)

Ha ei fin uke videre Namaste! Klemsi

Skjerstad sa...

Så fint og fargerikt det var der hjemme hos henne :)
Likte det veldig godt !
Tak for titten.

Klem fra Janne

Anonym sa...

For et nydelig hjem - dette likte jeg!!!
Nydelig retroinspirasjon :D

Nå er det kosetid med te og blogger..
Beina opp i sofaen + herlig vatteppe = lovely!

Fin kveld til deg!

Stor klem

Hegeslilleboble sa...

For et flott og personlig hjem. Så du har varme hender, det har jeg ikke fått med meg. Så spennende da, og så godt at det kan brukes til noe godt! Lykke til med det :)

Fragmenter sa...

Jammen og meg en snasen heim, ja:) Masse lekre detaljer!

siri ore elle sa...

Fantastisk fine bilder fra et utrolig stilig hjem!!
Så mange kule detaljer!! Den store rosa lampa gikk rett hjem hos meg!! Så fin!!!!

Fin kveld og morgendag til deg!!

Klem

Gunnhild sa...

for et herlig og levende hjem!!
har du virkelig skrevet noe om de varme hendene før..?? ikke fått med meg det jeg! så spennende!

likte gosdt ranglen og ballene og, nydelige farger!!

rockefår sa...

Så kult!

Der kunne jeg nok likt med jeg au!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Der var det jammen ein fin miks av nytt og gammalt! Herlig og fargerik heim!

Randi sa...

For et fargerikt og fint hjem!! Den rosa lampa var jo så tøff, vet du hvor den er kjøpt? Håper du får en fin og god dag! KLEM.

Guri sa...

Det var et hjem helt etter mitt hjerte ja :) Skikkelig knall!

Spennende med varme hender. Det viktigste er å følge egen magefølelse og gjøre det som føles riktig der og da for deg :) Lykke til!!
Klæm

Frihet sa...

Så herlig!!! Er gøy med farger!!!

Hjertebank sa...

Herlig! Lykke til videre med hendene dine ;)

liven sa...

Heisan! Så positive kommentarer. Og jeg som går og er litt småflau over at vi aldri får kommet i gang med oppussing (furulooken skal egentlig bort) Lampen har jeg kjøpt på nettet hos Hillstreet.dk. Tror den kom på ca. 3000 m/toll. Merket heter muno og føres kanskje noen steder i Norge også. De hadde mange kule farger.