E kreativ og elske å værr impulsiv


tirsdag 6. mars 2012

Den syende himmel



Eg e vel i den syende himmel for tida ja.
Nå e det faktisk ganske nøyaktig 1 år si eg begynte å sy. Kose meg.
 
DET e imidlertid ikkje grunnen te valget av overskrift i dag.
Det e nemlig navnet på bloggen  Den syende himmel.
Like navnet.


Hos denne dyktige dama finne du masse syinspirasjon,
bla. mange flotte forslag te å sy med blokker inkludert DIYs.
Eg testa ut denne varianten:




Eg har brukt Stack and slash metoden som eg viste her.
Det e altså like blokker i utgangspunktet, men hu har delt de i 4 igjen og eg syns det blei et stilig  mønster.
Måtte jo prøva det ut må veta :o)


Detta prosjektet mitt e ikkje ferdig ennå,
men ser foreløpig sånt ut:



Det ska bli 2 puter av dei 2 rutene som er til overs og, så dåkke får barra venta og sjå.
Detta e te ei heilt spesielle lita jenta.

Det må legges litt te sides da,
for nå må eg begynne på et prosjekt te ei god venninna som snart har bursdag.
Eg vurderte å vise alle mine halvferdige påbegynte prosjekter,
men fant ut at det rett og slett hadde blitt litt flaut...


Nuvel, eg har alltid behov for variasjon da,
så hos meg komme det nok alltid te å værr flærre prosjekter på gang samtidig.
Nåken som kjenne seg igjen?? :o)


Ha ei aldeles strålande nye veka folkens!


11 kommentarer:

Lillis verden sa...

Ja det er deilig å ha gang i flere prosjekter om gangen, men får jeg FOR mange blir jeg litt småstresset (og egentlig er det aller best, for da får jeg et dpark bak og ender med å fullføre nesten alle...)

Guri sa...

Korr tøft!!

Jeg har ALDRI mer enn et prosjekt på pinnene ;) (særlig.....)

Ha en fin kveld :)
Klæm

tubakk sa...

Åh,så flotte disse ble,da. Kjekt å kunne være til inspirasjon for hverandre. Du inspirerer alltid med alle de flotte og fargerike stoffene dine. Og jeg er ekspert til å begynne nye prosjekter, men ikke like stor ekspert i å fullføre dem. Men, men, det er jo prosessen som er viktig her, da. Kos deg!

3prinser sa...

Oj, så stilig - må visst ta meg en tur inn dit og titte litt og kanskje få litt ny inspirasjon :)

Eple sa...

Det så VELDIG komplisert ut!! Men det er vel verdt det når resultatet blir så bra...!!

Jeg er i en strikkeperiode for tiden, men merker fort at jeg gjerne vil begynne på noe nytt. Det gøyeste er å planlegge hva jeg skal strikke- og ikke faktisk strikket det. Men jeg ER blitt flinkere til å kose meg med å se arbeidet ta form også..

Fine dager til deg :)

Maria Isabel sa...

Jeg syns det er kjempegøy med mange prosjekter på en gang, og når jeg blir frisk har jeg lovt meg slev å male igjen.. har bare ikke energi til det nå i disse dager.

Teppet var kjempefint.. og jeg er jo veldig glad i lilla! Så med to matchende puter blir det sikkert råflott!!

Jeg ahr faktisk en symaskin som jeg fikk i fjor, men sying er liksom ikke helt min greie.. enda i hevrtfall ;) Men jeg må jo faktiks prøve å sy litt før jeg legger bort tanken helt da :)

Morsomt å se hva du til stadig finner på :)

Klem :)

gult hus i svingen sa...

Mange baller i lufta er meg også;)
Gjør vel ingenting det vel?;)
Fint det teppet og jammen vet jeg puta blir fin også:)
Fin uke til deg med klemmer "in bøts and spans";)

Trine:)

rockefår sa...

Puslespill! Kult! Me like!

Og lilla er jo bærre lækkert!

Det ser komplisert ut og sy sammen et puslespill - du roter ikke med bitene der!

Du er fantastisk flink, vennen! Jeg bøyer meg i støvet, men kan ikke bli der så lenge for det er så mange påbegynte prosjekter som bør gjøres ferdig her;-)

mobil reparation sa...

Det ligner et meget kreativt projekt :)


Hilsen

Birger
iPhone reparation
http://www.mobilreparationer.dk/

Jøsses... sa...

Herlig med inspirasjon!! Takker!! Har ikke prøvd meg på lapping enda.. så det må nok prøves det og!!
Finfin dag til deg!

Nina

s h i n e d e s i g n sa...

Hva?! Er d mulig å bli så utrolig flink til å sy på bare ett år?! Så morsomt å se nye mønster. Mange prosjekter på en gang er gøy, skikkelig flyt! Nyyyydelig lappeteppe i grønfarger lenger nede her, inspirerende. Klemklem