E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 8. mars 2012

Stofffffforelska!



...og eg reklamerer gjerne.

Eg har nemlig handla stoffer hos søteste Anne Lise med den flotte bloggen Fargevandring.


Hu importerer flotte bomullstoffer fra USA og selger de på epla.
Butikken Tusen drømmer finne du her.


Eg holde på å vaske og stryke og her e nåken av dei eg kjøpte:



De e finare i skikkeligheten enn på bilder syns eg.
45 kr halvmeteren e slettes ikkje verst pris heller må eg sei.

Eg glede meg te å sy av de. 
Sjelden eg blir så begeistra for stoffer som ikkje e gamle, slitte og fra det glade 70-tall.

De e jo ganske retroinspirerte de fleste av de da og passe nok fint te å blande med gamle stoffer.
Eg anbefale definitivt å ta turen og sjekke ut utvalget.


Her er et flott teppe som Anne Lise har sydd av stoffene:



 Hu har og kombinert med retro stoffer:



 1 minutt etter at eg publiserte dette innlegget kom et fra Fargevandring om stoffene.
Bra sammentreff :o)
Hu har fått flinke Sonja te å sy av stoffene sine.

Sjekk ut det innlegget her.



14 kommentarer:

Joni (pigesind) sa...

Ååå, ja, jeg har siklet litt på stoffene til Anne Lise:-) Det er virkelig sjeldent man finner ordentlig flotte stoffer som ikke er vintage, ja! Ugh... lurer litt på om jeg må bestille litt. Fiin pris:-)

Klemmer

idyll sa...

Hehe, jeg liker så godt at du blir like fort forelsket i nydelige saker og ting som meg;) og med rett ser jeg, gleder meg til å se hva du skal trylle frem med disse lekkerbiskene!

Fargevandring sa...

Hei:-) Nå ser jeg det fine innlegget ditt ja....Tusen takk kjære deg for fin reklame!! får jeg lov å linke til deg neste gang jeg skriver om stoffene mine? Klem, Anne Lise

Duse Pasteller sa...

Åhh, vakre!!

Skulle ønske jeg var flinkere til å sy...:)

Håper du har det bra!!
klemklem

Sonja frå Sunnfjord sa...

Ja, dei er verkeleg fine desse stoffa! Passar godt med retrostoffa:) Har jo handla litt, eg også, må vite:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det var ikkje måte på så mykje oppmerksomhet eg skulle få i dag (litt flau). Hjertelill har med ei hjertelig helsing frå meg i dag også...

3prinser sa...

Er de ikke fine??!! jeg har også handlet og gleder meg til å sette saksa i dem :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fine stoffer. Holder hardt på Visa-kortet..uæææ

Jøsses... sa...

Flotte farger! Gir en ekstra motivasjon til å sy med nye stoffer!! God helg!

Anonym sa...

Nydelig!!

Heldig du er! :)

Ønsker deg en superduper helg.
Kos deg masse!

STOR
KLEM

Petra / Popetotrora sa...

Åh, vilka fina tyger! Lite annorlunda mönster mot vad man brukar se här i bloggvärlden. :-)

hobbyvimsa sa...

Hei snuppa:)

herlige stoff du har fått tak i.Jeg elsker å blande nytt og gammelt...Og tror dette kommer til å bli kjempe fint sammen med dine retro stoff..Du har jo blitt en guru på disse teppene dine,kjempe fine!!

Ha en kreativ og fin helg med sønn og hunder:)

Klem Linda:)

Fragmenter sa...

Ja, de er virkelig flotte disse stoffene! Skulle det dukke opp noe energi og sylyst, så vet jeg hvor jeg skal ta veien:)
Ha en flott fredag!
Klem

tubakk sa...

Ja, har sett litt på de stoffene der. Tror jeg må bestille noen nye til bestemorsrutene jeg holder på med. Ta gjerne en tur på Quilting Bloggers og stem på teppet mitt; A triangle madness.http://quiltinggallery.com/blog-posts/