E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 12. mars 2012

Ukas blogg: Skjerstad



Eg e så heldig å ha truffe denne herlige jenta bak bloggen Skjerstad 2 ganger.


Fysste gongen traff eg Trine med den finfine bloggen Gult hus i svingen og.
De e svigerinner, mine favorittsvigerinner :o)


Skjerstad fekk lokka Trine med i bloggeverdenen og de har hærlige blogger begge 2.

Eg og Skjerstad har fulgt kvarandre siden me begynte å blogge og eg storkose meg inne hos henna.


Skjerstad er ein ekspert på bruktfunn 
og bloggen hennas e fargerik og leken med ein god dæsj retro.




Eg må innrømma at eg e litt ekstra forelska i det lys turkise kjøkkenet dærras:





Skjerstad fikse det meste og syr, hekle, strikke, lakkerer, kler om møbler osv...



Hu e ein racer på geriljabrodering:



Hærlig kitch innimellom:





Skjerstad e ei varm, flott og raus jente
te å bli glad av både hu og bloggen.


16 kommentarer:

Joni (pigesind) sa...

Herlige, herlige skjerstad-bloggen:-) Hele hjemmet er jo bare til å bli glad av! Artig med disse ukens blogg-innleggene dine:-)

Klemmer

hobbyvimsa sa...

Flotte blogger begge to som jeg følger:)

Må jo innom å se hvem det ble denne gangen..Dette er super måte å finne nye blogger på:)Gøy gøy:)

Nyt en kreativ og fin uke med dine,håper fylle sjuken er vekk:)??

Her føler jeg meg fylle syk uten å vært på fylla---Omgangsyken i hus...Begge barna er syke,og jeg gjør ikke annet enn å vaske,klær,dyner,gulv,toaletter og barn:)Håper det snart er over:)Er på fjerde dagen;(

Klem Linda:)

Spirello sa...

Ja, disse bloggene leser jeg også! Liker de såå godt, begge to:)

Jøsses... sa...

Super blogg, både din og ukens!!

Knall fint teppe i forrige innlegg!

God uke til deg ;o)

gult hus i svingen sa...

HÆÆÆÆÆÆÆRRRRLIG:)

Klem fra Trine:)

Unknown sa...

Superduperperfektblogg

Frihet sa...

Så herlige bilder!!!

Guri sa...

Jess!! Vi digger Skjerstad!! :)

Skjerstad sa...

SÅÅÅÅ GØY ! :)
Artig at jeg ble ukens blogg her inne hos deg :) Så mye fint du skriver om meg :) Blir helt rørt jeg :)

STOR KLEM FRA JANNE :)

Frk.K sa...

Skjerstad er topp! Alltid masse inspirasjon! :-D

Eple sa...

Skjerstad fortjener absolutt hederlig og rosende omtale. For en glede hun og bloggen bringer!! :)

Eple sa...

- og det samme gjelder også for Et gult hus i svingen :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Alltid kjekt å besøke Janne sin blogg, ja:-)

Fragmenter sa...

Blir alltid i godt humør av et besøk hos Skjerstad:) Flink og kreativ dame. Og svigerinna hennes også!

Snedig Snelle sa...

Næmmen e det sant?? E du ferdig, og har lagt 2 ballar og ei rangla?? Eg e superimponert!! Har fremdeles dårlig samvittighet for arbeidsmengden eg påla deg.. Men gjett om eg glede meg te å se de!! :-D Eg e hima om dagane ja, og har bil så kan treffas kor som helst :-) E det best me ein kaffikopp her hos meg eller på Amanda syns du? :-)

Maria Isabel sa...

Masse flotte bilder :) Må nok ta en titt der :)

Ha en strålende uke :)

Klem :)