E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 14. juni 2010

Vesker

Syns det e kjekt med vesker ja.

Fekk heilt dilla på å strikka og hekla egne design og tova de fleste.
Det blei ittekvart ein aldri så liten overproduksjon der og gitt...
Kombinert med at eg e litt mærr glad i fargar enn de fleste, har det blitt et aldri så lite lager
her sjå meg.

Her e nåken av dei eg har lagt
(kan nesten ikkje legga ut bilder av alle trur eg, for det e vel nærmare 50 ittekvart...) :o)




































































2 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

..Så flink du er..
Blir helt imponert jeg..

Bra du klarte å legge ut innlegget ditt da..Det er vanskelig i begynnelsen som jeg sa..
Husker jeg sleit veldig med å tilpasse riktig str på bildene slik at de kom ved siden av hverandre osv..
men..Gikk til slutt
*knis*

..Så du har en tibbe du også??
Så morro :)
De er like ganle nesten også..
Wilma er 4,5 måned ca :)

En herlig rase,virkelig. De er super søte og har virkelig karakter.
Elsker at de er stor hund i liten kropp :)

Klem på deg

Fargebarn sa...

Heisann! Takk for kommentar på bloggen min! Jeg synes selv jeg er heldig! Kjekt å oppdage bloggen din! Utrolig mange flotte vesker du lager, luer også! Skikkelig produktiv og flink!