E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 13. juni 2010

Et lite utvalg av lue/pannebåndproduskjonen


Et av mine skjønne tantebarn. Ei av de fysste eg lagte, og den blei så flittig brukt at eg måtte lage ei ny te slutt. Det va jo sjølsagt barra kjekt :o)


Pannebånd te basar. Må værr litt nøytrale i fargane då ja... ;o)


Gave te ei nyfødt


Yngsta søsterå va rett og slett modell for å visa kossen denna såg ut.



Tanteunge og innehaver av denna.





Min kjære vinterbleike sønn med pannebånd




Har mange tanteungar ja :o)
Rett og slett modell for denna, for den endte det opp med at eg tok i bruk sjøl :o)
Ein ting så e greit m huer er jo at de fleste av oss e ca lika "tjukke i håve", så one size funke faktisk som oftast



1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

ååå..KULE luene
*ME LIKE*

Jeg er ei lue-jente så disse traff meg veldig, super tøffe..

Spennende at du prøver deg på blogg da, alltid morro med nye fjes:)

Spennende å følge deg videre;)

Masse lykke til, er en del å sette seg inn i.
Jeg holdt på å gi opp maaange ganger i begynnelsen..Men..Det går av seg selv etterhvert.

Tuuusen takk for utrolig koselige ord inne hos meg, ble super glad :)

Klem Ida Susanne