E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 9. august 2010

Retrostoff fra Husflid og stoffbyttefangst fra BlogPicnic

Da har jammen jenta tatt bilder av stoff til hun rett og slett fikk litt vondt i ryggen :o)

(Jeg var så ivrig at jeg glemte å ta bilder i selve butikken, men det ser jeg at Kaspara har gjort) .



Nederst til høyre er nærbilde av duken (som jeg faktisk fikk på kjøpet, sammen med et tresverd som Trym hadde lyst på :o)) De 3 andre er favoritter som ikke fikk være med på stoffbytte... :o)


Det til venstre var nok det neste på favorittlista mi, men fikk være med på stoffbytte.
Det var forståelig nok det mest populære av de jeg hadde med, så jeg måtte til slutt legge det til side så jeg fikk litt selv også :o) Det til høyre er et hærlig flanellaken som jeg fikk på kjøpet!






Disse 2 siste minka det også veldig på under byttingen,




men se hva jeg fikk byttet til meg (og kjøpt noe, heldige meg!!!):


Det til venstre er et dynetrekk som jeg fikk hele av (selv om hun ikke fikk helt tilbake, for hun ville ikke ta så masse med seg hjem igjen... lykke :o)) Til høyre er en ganske stor, rund duk som jeg fikk kjøpt!
























Nederst til høyre er tapet, og det er de 2 neste også:



En del av stoffene (særlig de blå) er kun små prøver, men bedre med litt enn ingenting ;o)

14 kommentarer:

Mia sa...

WOW Namaste hvor har du bare fået meget lækkert med hjem!!! Er dybt misundelig ;-)

Smil fra Mia

Skjerstad sa...

Oi :)Masse fine stoffer Namaste , nå er det bare å sette igang ;)

Barbros lille atelier sa...

Å, så mange lekre stoffer! *sukk* Skulle gjerne hatt kloa i noen av de. Heldige du!

Anne sa...

Lækkert! Jeg må vist hellere en tur i Husflid snart:)

mimmi-leone sa...

Så utrolig mye herlige stoffer og nydelig fargesammensetninger.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Spirello sa...

Å, så mye fine stoffer!!! Likte spesielt godt den med lilla og orange blomster, og de i lilla, rosa og blåtoner :)

Josefine sa...

Kære Namaste
Hvor er det bare nogle lækre stoffer du har fået fingerne i. Jeg er virkelig midsundelig.
Jeg håber du får pruduceret noget på din symaskine, jeg skal helt sikkert følge med, og se hvad stoffet forvandles til.

Og mange tak for de fine ord på min blog.

Glede sa...

Hei du! Takk for hilsen inne hos meg. ;) Alltid kjekt å titte innom nye bloggere. Du og du så masse fint du fikk med deg hjem fra Danmark. Bilen måtte vært nokså full av ting og tang!!?? Er den ikke herlig den følelsen av å gjøre slike kupp? Ha en fin uke videre.

Pia sa...

Så mange flotte mønstre og herlige farger!
Grattis med ny header, forresten!

Nina sa...

Å fy søren døtte dundre sier jeg bare ;)!!!!!

Ellen sa...

Fytte rakkern!Fytte fytte rakkern altså!Er det mulig å ha så mange faaaantastiske stoffer samlet på ett brett? WOW for en fangst!Fikk en brennende lyst til å dra tilbake til Husflid, enda jeg faktisk har vært der to ganger bare i sommer...Den nye headeren din er kjempefin, passer bra til deg synes jeg:)Glad og fargerik!Ha en fin kveld:)

rockefår sa...

SKA SEI!!!!!!! Her var det mye lekkert, så mange fine møsntre og farger - jeg er ikke det grann misunnelig;-)

Gleder meg til å se hva det blir av dette!

Fru Usken sa...

å hallo så masse kult!! heldige du:))

FargeBarn sa...

Så utrolig mange fine stoff du har fått kloa i!
Bare gi beskjed om du vil bytte litt! ;)