E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 15. august 2010

Ikea møter retro ♥

Her i heimen er det helst rydding og klargjøring for maling av stue og kjøkken det går i,
men jeg måtte bare teste ut litt retrotapet i en av de nye Ikearammene... :o)
Tror forresten de er fra den nye Ikeakatalogen, for jeg har ikke sett dem før
(og de hadde jeg nok lagt merke til ja :o)).

Jeg syns det er litt retrofeeling over de rammene også jeg :o)
Og det fine er, at dette er 1 ramme, men man kan ha bilde på begge sider, sånt kan jeg like!
Tapeten til høyre fikk jeg kjøpt i Danmark, mens den til venstre har jeg kjøpt hos Gasellene.

Kan si det sånn at jeg gikk litt berserk i bloggshoppen til Andregasellen på forsommeren,
men er jo nesten redd for å skjære eller klippe i de for de er sååå flotte :o)
Nå får jeg male og fikse først, så blir det nok en del tapetprosjekter utover høsten tenker jeg.
Drømmer om resultater som de hun har lagt ut bilder av på shoppen (bør sjekkes ut folkens!).

Her er noen av de andre tapetene jeg kjøpte:
(Bilder lånt fra Gaselleshoppen)



Ble litt ivrig ja...

Og nå er sommeren endelig kommet til vestlandet også!! :o)
Må slenge på noen bilder fra når jeg besøkte Nystalgisk i dag.
Jeg fikk lov å vise bilder av den superskjønne sønnen hennes, men hun skal selv få være
anonym til hun bestemmer seg for å legge ut bilder av seg selv på sin egen blogg ;o)



Ikke lett å være effektiv inne, når det er så nydelig ute...
Vel, vel, er vel ikke krise om oppussingen blir utsatt litt så lenge vi har sånt vær? ;o)

10 kommentarer:

Ellen sa...

Heisann!
Klart du kan låne bilder, skulle bare mangle:D Så fint det ble med tapet i de IKEA-rammene, det var en god idè!Herlig måte å få litt farge i rommet på.
Nydelige sommerbilder, håper dere får sommer en stund borte hos dere da!August kan jo være en veldig fin måned med lange varme kvelder.Jeg liker august jeg, da er det så hyggelig å tenne lykter og lys i hagen:)
Ha en fortsatt fin søndag!

Barbros lille atelier sa...

De rammene var utrolig kule! De har jeg ikke fått med meg - takk for tipset! Og så fine de ble med retrotapet inni:-)

Endelig ble det skikkelig sommer her og. Herlige sommerbilder!

Får så utrolig dårlig samvittighet angående bloggtreffet ditt,men det er ikke så lett å få til når man må reise bort, og har små barn hjemme og mann i Nordsjøen. Men håper du får samlet mange. Blir det et bloggtreff i Bergen, så hiver jeg meg med:-)

Klem

Pia sa...

Kult med tapetbiter i rammer!
Og så bra at dere og endelig får litt sommer;)
Følger med på bloggtreffet ditt - ikke så lett å slippe fra, og det er jo et stykke å kjøre...Men håper på en tur vestover en gang før jul, da må vi treffes;)

Tuppelure sa...

Så kult med tapet i de rammene. Gratulerer som giveaway vinner hos søhesten, de strikkepinnene var innmari fine.
Det er haexagoner ja, men ser jeg har gjort det annerledes og ikke heklet dem sammen så nå sitter jeg og undrer om jeg skal ta opp siste runden på alle og hekle de sammen....Hmmmm

Takk for koselig kommentar hos meg :O)

Tuppelure sa...

De nye fargene på bloggen din er forresten veldig fine, fin heading!

mimmi-leone sa...

Så lurt å sette tapet i rammene, stilig!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, fint hvis jeg kan være med å inspirere.
Ja, gjenbruk er et herlig ord.
Klem fra Mimmi-Leone

Pafrika Og Belkini sa...

Å, det var utrolig flotte rammer! Og tapet, ikke minst! Steike, det er en gang i året jeg angrer på at jeg har "nei til reklame" på postkassen, og det er når IKEA katalogen kommer! Jeg må alltid dra ut på senteret (nåja - det er jo ikke akkurat noen straff for en som meg!) og prøve å smugle en "lånekatalog" ned i vesken. For såpass mener jeg IKEA skylder meg, etter alt jeg har handlet der! Prøvde meg på en av de laminerte en gang også, men de er boltet fast, kan jeg fortelle. Hehe.

Ha en fin kveld, med de nye rammene dine! :)

Skjerstad sa...

Fin fine tapeter :)Er inne hos andregasellen og ser og ser ... Det er så mye fint , kan ikke bestemme meg , men tapet derfra skal jeg ha !

Klem fra meg :)

Re-dizain sa...

Tack snälla, det känns skönt att komma tillbaka..Vilka söta ramar och mönster!!! Och såååååå söt liten:)

Fru Usken sa...

Så kult d va m retrotapet i di rammane! Eg har og to sånne, guttane mine har kversin på rommå, di e kjempekjekke:)