E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 4. juli 2010

Spania, Fuengirola

Tuttene på tur :o)
(meg te høyre)


Me budde i Fuengirola så ligge ca 45 min m "tog" fra Malaga. Ganske tursistplass, men hadde bevart litt av sjarmen med ein eldre bydel med masse koselige butikkar og kafear.


Ein måren (merk; kun ein....) va eg jammen oppe tidlig nok te å få med meg soloppgangen!
Te venstre e utsikten fra balkongen, og te høyre er strandpromenaden.

Hærlige, rolige mårenstemning va det.
Strandsengene klar for dagens gjester (som antagelig fortsatt sov si kl va ca 7...)

Eg e ikkje nåke strandmenneske, og har alltid ein tendens te å finna på mest mulig aent enn akkurat stranda. På denna turen gjorde eg imidlertid ein oppdagelse som eg sikkert e ganske sein om... det går faktisk an å ligga i skyggen når en har sånne parasollar. Spesielt håve må værr under der, så går det meste så bra ;o)

Ein ny, hærlig oppdagelse va at massasje på stranda e heller ikkje dumt. Nå nikke kanskje mange gjenkjennande, men dåkke må huska på at eg ikkje pleie å reisa te typiske turistplassar...
Små, asiatiske damer gjekk rundt og ga massasje for 10-20 euro. Halve kroppen (rompa og opp, evt. omvendt) eller heile kroppen, og då meine eg heile. Det var litt forskjellig massasje alt etter kim så masserte, men itte min andre massasje måtte eg smila for meg sjøl...
Eg låg akkurat og tenkte at nå va visst heile kroppen unntatt nasen blitt massert, og den får vel generelt ikkje så møkje massasje heller. Trur dåkke ikkje hu masserte den og da?!?!
Fascinerande....
Kombinert med den fantastiska bokå "Pinnsvinets eleganse", blei det faktisk nåken timar med strandnytelse denna turen ;o)


Har dåkke sett for ein harlige karusell?!? Skikkelig gammaldagse :o)

Rusletur ein kveld. Den komme nok ikkje så bra fram, men huset te venstre e faktisk akkurat så smalt som det lysegule vise... Såg ut så nåken barra hadde kutta av nåke der.

Stoppte litt ekstra opp med desse gutane her, for underholdningen si skyld sjølsagt..... ;o)

Eg lage egne innlegg for Malaga og Mijas, og kanskje et for å visa ka eg klarte å shoppa og... ;o)
Elendig internet for tida, men 8. juli får eg ny leverandør, så då blir det mærr fart i sakene tenke eg :o)

3 kommentarer:

Huldra sa...

Hei og hopp, og velkommen tilbake! =D

Ser ut som dere har hatt en helt suuuper tur. Hadde ikke fått med meg hvor du skulle før du hadde reist, og du salige fryd for et sted du skulle på! Riktig så stilfullt ja, det må jeg si. Nå regner jeg med du er brun (man blir jo det i skyggen også) og blid, og håper været smilte til deg her hjemme på flyplassen også. :)

Pia sa...

Så flotte bilder! Og så vakker og ung du ser ut!

Unknown sa...

Tihi, får vel ta det som et kompliment Pia, men sminke og svart/kvitt har vel hatt sitt å sei her... :o)