E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 18. juli 2010

Award :o)


Fått 2 av disse eg faktisk, då blei eg jo glad!!!
E ei lita stund si, men har ikkje kommt så langt ennå. Nå ska eg imidlertid gjørr et forsøk...

Fekk av disse to flotte bloggejentene:

Tuppelure, så har den superfine bloggen Solbaktun
og
Pia, så har den morsomme og hjertevarme mammabloggen Pias verden

Då ska eg enten skriva 7 ting om meg sjøl (Solbaktun) elle 7 ting eg ønske meg (Pias verden), linka te den så ga meg awarden og senda den videre te 7 andre bloggar eg syns fortjene den.

Eg prøve å laga ei lista øve ka eg ønske meg, og då får dåkke jo samtidig veta 7 ting om meg :o)


1. At sønnen min ska få et godt liv


2. Ikkje nødvendigvis han her da, for han e visstnok opptatt for øyeblikket... men ein leken, flotte mann :o)

3. Nåken flærre ungar, forutsatt at forestående ønske blir oppfylt.
(Å værr alenemor e ikkje å anbefala....)



4. Detta nusseliga, litla huset her så e ca nærmaste naboen min.
Hu så budde der blei nesten 100 år og dø for ikkje så lenge si.
Vett ikkje om det ska selgast, men har sett på det i dessa 7 årå eg har budd her og følt det hadde vore perfekt for den litle familien min :o)



5. Reisa te Nepal
Har vært ein drøm si eg gjekk på universitetet,
men har ikkje klart det ennå.
De har jo vore litt urolige i det landet og da...
Ska nok klara å få meg og guttungen der ein gong :o)



6. Klare å komma meg tebake te Wien ♥
Det va OL på Lillehammer når eg va au-pair der for å sei det sånn...

7. Pusta inn mærr liv og farge i leiligheten min, inspirert av alle dåkke :o)
(det ska gjørrast og da, så det 7. ønsket e vel egentlig mærr energi og ein kropp så fungere litt bedre,
sånn at eg kan få gjennomført det :o))


Det va dei "tingene" så eg kom på nå her eg sitte,
Skikkelig vanskelig å velga, men eg sende utfordringen og awarden videre te dessa flotte bloggane:








Sikkert flærre av dåkke så har fått den før,
så då får dåkke ta det som et kompliment eller evt. gi det ein ny vri :o)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Tuusen takk for award!! Setter stor pris på den:)
Fine de ønskene dine.. håper du får alle oppfylt:) ha en fortsatt fin kveld.. og en strålende uke! sommerklemmer fra meg:)

mimmi-leone sa...

Hei!

Fant tilfeldigvis bloggen din, legger deg til min.

Håper du får alle ønskene dine oppfyllt.

Det pleier å hjelpe å fokusere på det man vil ha, og ikke det man ikke vil ha.

Utrolig hvor effektivt det er.

Egenerfaring :-)

Mvh Mimmi-Leone

Nina sa...

Tusen takk for blogaward ;). Jeg har nok fått denne av flere - men etter å ha vært en blogger i to år - og i en epoke før det hekta på hjemmesidebølgen - har jeg på en måte valgt å sette pris på awards og utfordringer - men ikke nødvendigvis ta tak i de. Det er en tid for alt - kan man kanskje si ;). men det er veldig hyggelig å bli med og få utfordringer - selv om jeg ikke tar de på strak arm.

Jeg må si at jeg er av de som bøyer meg i støvet for de som er alenemammaer eller alenepappaer. Både som pedagog og som mamma selv som deler ansvaret sammen med en. Lykke til med "Brad Pitt" ;). Han er nok der ute ;).