E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 22. juli 2010

Håndarbeid og shopping

Ja, då fekk tøffelen ein partner :o)




Og på shoppingturen min i går måtte eg sjølsagt kjøpa nåke så matche tøflene, eg meine utstyr te campingturen... Vel, klarte vel ikkje å motstå :o)




Trenge jo detta te campingtur... E ikkje detta fornuftige kjøp så vett ikkje eg... ;o)
 Likte spesielt godt mønster og farge på skeiene. Det e nåke med rødt, rosa og orange i samen så eg rett og slett like masse :o) Sku likt om ALT hadde matcha da, men sånn blei det ikkje denna gongen.





Og jammen meg fekk eg dessa skjønne nålene på kjøpet :o)


Inspirert av fremgangsmåten på vaskekluter te byVeronica har eg hekla denna og:


E visst nesten fysste gong eg har hekla i bomull, og forstår ikkje heilt koffår eg ikkje har gjort det før,
for det e jo møkje lettare å hekla med enn ull...


Kanskje eg har nok klutar da, så ser ikkje vekk fra at eg bruke det te nåke aent enn vaskeklut.
Begynnelse på ei veska kanskje :o)
Det va i alle fall oppvarming og bli litt vant med å hekle med bomullsgarn. Eg har nemlig tenkt å begynna på et teppe av sekskanter i bomull. Ikkje så løye at lappeteppet mitt ikkje blir ferdig kasnkje nei...
Nåken så kjenne seg igjen? :o)

2 kommentarer:

g u r o sa...

Takk for koseleg kommentar hos meg! :) Blir alltid glad for helsingar, men der reknar eg med du kjenner deg att? ;)

Blir forresten overraska over å få heklespørsmål frå deg, for eg er ikkje akkurat så "behekla" (oi, det var vel eit nytt ord?) som du... Brukar imidlertid ein samanføyingsmetode eg har funne litt via-via, men trur du kan bruke denne lenka her: http://moonstitches.typepad.com/photos/block_meet/01.html

Eg har imidlertid eit spørsmål tilbake, for sjølv om eg prøvar å vere logisk og ganske nøyaktig (eg likar eigentleg enkle og raske løysingar på ting), så får eg ikkje heilt til å feste trådane godt nok! Kor vanskeleg kan det vere?? ;) Gode tips? (Kanskje fordi eg ikkje likar trådendar og klipper dei i kortaste laget etterkvart som dei dukkar opp på nytt...?)

Sånn.. Håpar du har ein strålande kveld og ein deilig ferie!

Pia sa...

For det første - kule, fargerike tøfler! Du er flink!
For det andre - produktene fra Rice er kule! Vi har også en del av dem på hytta - bl.a. de skjeene. Herlige farger!