E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 13. februar 2013

Mange lapper små...


...gjørr et ganske stort teppe...


 Eg holde på med ein del prosjekter samtidig ja, og slite visst litt med å få gjort den siste finishen på de...
Eg like visst å ha flærre ting på gang samtidig da, så det blir nok sånn framover og tenke eg.

Eg har fått gjort ferdig teppet te Trym da, og e snart ferdig med 2 matchende puter.

På baksida av teppet et det flanell:



 Eg brukte rundingene som utgangspunkt for quiltinga:
(Baksida)



Eg lagde det visst litt unødvendig langt da, øve 2 meter...

Lære litt for kvart teppe :o)
Satse på at eg blir litt flinkare for kvart teppe og.
Øvelse gjørr jo mester har eg hørrt...


7 kommentarer:

Sissel sa...

Så fint det ble! Blått og brunt er ingen dum fargekombinasjon! :)

Susi sa...

Amazing colors and the quilting is just awesome!

Posttausa sa...

Utrulig fint teppe! Nydelig fargekombinasjon og stilig quilting! For ein heldig gut som får slikt eit flott teppe:)Flinke deg!
No fekk eg faktisk lyst til å lage eit eg også - lenge sidan sist no. Fin måte å få brukt opp restar på iallefall - og det har eg plenty av.....
Fin onsdagskveld til deg:)
Alva

3prinser sa...

Nydelig! Tror jeg må få startet med mitt resteteppe snart også... han maaaaange rester :)

AvMeg sa...

Helt nydelig teppe med masse arbeid bak - heldige Trym! :)

bentetove sa...

Så flott teppe, nydelige farger! Smart å quilte etter bakstykket da,det blir nok flott å ha rundt seg:)

Trine sa...

WOW!!!
Så fint, og stort.
Kan ikke bli for stort vel?