E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 5. mai 2011

Lampefeber


Her har det hovedsaklig gått i lamper i dag :o)
Eg fant ganske mange gamle, flotte lamper og lampeskjermer på loppemarkedet på lørdag,
og flesteparten av lampene i dette innlegget kom derfra. Nåke hadde eg fra før.

Eg har lakkert lampeføttene og tatt av stoffet på nåken av skjermene og lakkert dei og.








Det blei utefotografering i dag og ja,
for det ser ut som ein tornado har svingt innom her i heimen om dagen...
Ein del prosjekter på gang på ein gong må veta, og kreativt rot så det holde :o)

Det e egentlig litt synd når eg sku fotografera lampene,
for dei fine lampeføttene komme jo ikkje te sin rett, gjømt nedi graset.

Det tar seg jo bedre ut sånn som detta feks:


De fleste flater i heimen ser imidlertid ut sånn ca som på bildet over her,
men ryddings blir det nok ikkje særlig av før eg e ferdig med de forskjellige prosjektene :o)

Koppene te høyre på bildet fant eg forresten og på loppemarkedet på lørdag.
Der fant eg og denne lampa:


Løøøøøøøv it!

Den ska eg ha sjøl, men de andre tenkte eg å ta med meg på markedet.


Godgutten hjalp te med å bære inn det som eg lakkerte.
Kreativ løysning på å få mest mulig med seg syns eg:


Det e ikkje barra lamper som får gjennomgå nei ;o)


Dåkke e nå så støttande og oppmuntrande at eg blir reint rørt eg.
Det inspirere meg uhyre og gir meg et ekstra gir ska dåkke veta.
At kroppen e på lag med meg for tida hjelpe og :o)




21 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så mange fine lamper du har.
Falt helt for den grønne!
Artig å spraylakke ting:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

åååååååååh den fine lampa på slutten der som ser ut som en rose! Nyyydelig ♥ Jeg ville malt sokkelen svart. (Vil male alt svart for tiden, står vel til humøret mitt kanskje :P) Så kule de andre lampene du har lakkert, håper du får en kjempefin markedsdag. Selv skal jeg være med på Søndagsmarked denne uken, så håper på godvær og glade mennesker i Skostredet. *♥*

Pia sa...

Jeg ga meg over av forrige innlegg - som du har stått på! Virkelig produktiv! Masse flott du har laget. Og sprayet;)

Frk.Eplegrøt sa...

Jæææsus som du holder på!!:)
Den grønnlakkerte lama var bare helt nydelig!

Datt sa...

Oh mai Gadd, så mange fine! Jeg ELSKER rett og slett den grønne!!

Fragmenter sa...

Jeg er glad for å høre at kroppen er på lag, og for å se at du er i sving med så mye kreativt:-) Mange herlige lamper, den grønne var min favoritt. Det var en helt fantastisk grønnfarge!
God kveld, snuppa:-)
Klem!

rockefår sa...

Kort sagt; Driitkult - jeg digger den grønne og gule med nakne skjermer.

hobbyvimsa sa...

Oii så flink og kreativ du er!!

Lampene ble kjempe fine,fargene var nydelige og passet godt sammen..

Er det advents staken som står på bordet bak lampen??Ha ha!!!Ler godt her nå:)

ha en fin helg!!

klem Linda;)

Smykkas sa...

Jeg skal si du er driftig, og så lekre farger du har valgt. Virleig midt i blinken for meg.

Det er dårlig med rydding her også, for jeg har en haug med prosjekter gående.

Klem

hobbyvimsa sa...

Hihi!

Ja det var det eg regna med,men eg æ tøff på avstand så eg tok sjangsen på å erte deg litt:)

klem Linda:)

Hildemor sa...

Hei, fytti så mange kule lamper:), du har gått heilt bananas med spraylakken. digger den grønne og gule:).
Kjempemange fine innlegg under her, likte veldig godt magnetane på kjøleskapet, kul tekst:).
Følger deg videre:).

Klem Hilde

Hildemor sa...

Hei, fytti så mange kule lamper:), du har gått heilt bananas med spraylakken. digger den grønne og gule:).
Kjempemange fine innlegg under her, likte veldig godt magnetane på kjøleskapet, kul tekst:).
Følger deg videre:).

Klem Hilde

Duse Pasteller sa...

Så fine!! Likte spesielt den grønne:)
Har gjort noe lignende, men litt annerledes... Må bare få somlet meg til å få lagt ut bilder av det!
Nattaklem♥

Gunnhild sa...

oooj..så mange lekre!!
jeg har såviidt begynt å driste meg ut på spraylakkeringsfronten..men du har jo virkelig slått på stortromma!! knallfine lamper!!

Rosa sa...

Hoho, hervar det mye kult!! Spesielt den gule og den rosa... ja, og den grønne! :-D

Nå er endelig eksamen over, og jeg kan begynne å LEVE litt igjen! *ler*
Er bare ubersosial om dagen og har tusen tanker og ideer i hodet, nesten litt slitsomt!! Hehe...
Gleder meg til å få mer tid til bloggingen også:-)

Og gjett om jeg gleder meg til vi skal treffes OG på 13!!! Jippi!!
Fare for at pengene sitter løst der, men det visste du vel allerede;-)
Skal få lagd et innlegg om treffet jeg, så kan det jo hende vi får følge av flere? :-)

Ha en fantastisk helg, kjære deg, KOS DEG!

Klem, Rosa

Bustenellik sa...

Jeg blir så satt ut av sånne kreative sjeler som deg. En ting er jo å komme på, en annen ting er å gidde å gjøre. Jeg kommer til kort uansett, hehe. Ha en flott dag! Klem

Fargevandring sa...

For en lampeproduksjon!!! Og alle var kjempestilige. så fint det ble med lakkert lampeskjerm uten stoff. Du er kjempeflink:-) God helg:-)

Rosa sa...

Vi har en date, snuppa! :-D
Mat er VIKTIG!! *ler*

Ja, nå er det bare oppgaven igjen, og den satser jeg på å få ferdig neste helg!

Merker det kribler i magen her og, hihi:-D

Stor klem, Rosa

Vilma sa...

ha en dejlig weekend- tænker tit på dig:-)

Klem og vuf / Vilma

SiriR sa...

Digger lampefeeren din!
Så mange kule lamper.

Lykke, lykke til på markedet:)

hege sa...

Nydelige lamper i deilige farger! Det blir jammen masse fint lys i heimen når du plugger inn alle disse;-))

Masse lykke til med flere kreative sprell - og ha en deilig helg;-))