E kreativ og elske å værr impulsiv


fredag 25. januar 2013

A walk in the woods

(English summary at the end of the post)


Snaaaaaaart blir eg tante igjen!
Ka dag som helst faktisk.

Det e visst ei lita jenta som vente på å komma te verden
og tanten har sjølsagt sydd et babyteppe.


 Eg ska sy et teppe te i samme størrelse med tjukk bomullsvatt og flanellstoffet som e på baksida av teppet.
Tenkte at de kunne ha det som ei matte på golvet og ta med detta teppet itte behov.


Detta teppet e uten vatt eller fleece.
Det e to lag med flanell, så det e meint som et bruksteppe som kan vaskes om og om igjen.


Stoffene e fra Fat Quarter Shop
og kolleksjonen hette a walk in the woods.
(Det e blåtoner og, så eg kan lage gutteteppe hvis det sku bli nødvendig... )

De har den desverre ikkje lenger men de har jo maaaaaaaase aent flott.




English: Soon an VERY soon I am to be an aunt again!
Of course I made a babyblanket for the baby and yes; it's a girl.

The fabriscs are from Fat Quarter Shop, from the collection a walk in the woods.
It is no longer avaliable, but there are plenty of other beautiful fabrics there.



8 kommentarer:

Sissel sa...

Fine stoffer og FINT teppe!
Det kommer nok til å bli satt pris på, og bli mye brukt! :)

rockefår sa...

Så søtt! Det passer vel fint til søsterens smak også!

Du er kjempeflink, Namaste!

Shy sa...

Så spennade då! Nydelig teppe. Ska sei du syr mykje fint :-)
God helg til deg.

Winkel's Crazy Ideas sa...

Så koselig med nydelig hjemmelaget teppe, heldige lille baby :-) lngenting er som en håndlaget gave full av gode tanker. Pam :-)

Winkel's Crazy Ideas sa...

Så koselig med nydelig hjemmelaget teppe, heldige lille baby :-) lngenting er som en håndlaget gave full av gode tanker. Pam :-)

Susi sa...

I think the blanket couldn´t have been more perfect! It is absolutely beautiful!

bentetove sa...

Så herlig teppe! Heldige den lille som får dette:)

Fragmenter sa...

Jeg tenker at det er ei skikkelig heldig jente som kommer til verden med et sånt herlig teppe ventende på henne!
Ja, det blogges i rykk og napp. Jeg er desverre ikke sånn at jeg klarer å sjonglere 1000 baller i lufta på en gang lenger. Og nå er det så ye som skjer på andre plan, så da blir det lite blogging. Men koser meg veldig med det når jeg først har tid:-)
Jeg blir nesten litt flau (på en god måte) hver gang jeg ser headeren din. Syns det er veldig koselig, altså! Har hentet mye inspirasjon her hos deg, og det gjør jeg fortsatt:-)
Stor klem!