E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 27. juni 2011

Ukas blogg: Fargevandring


E du litt retro, så vil du nok eeeeelske Fargevandring.
Trur ikkje det e nåken som ikkje like denna bloggen da :o)



Hu dama her e heilt utrolig og fikse det meste.
Eg syns hu beskrive bloggen bra i sin egen profil:

"Her er det farger, interiør, oppussing, loppefunn, håndarbeid og stoffer som gjelder.
I ei gammel trønderlån bor vi, jeg og de to jentene mine på tre og ti år.
Jeg er utdannet bildende kunstner og jobber både som kunstlærer for barn og butikkdekoratør.
Med bloggen vil jeg dele inspirasjon og fargegleder med dere".

Og inspirasjon og fargeglede finne du definitivt hos Anne Lise.
Eg syns hu e usedvanlig flink med farger, gjenbruk og redesign.
Eg blir alltid glad, inspirert og rolig når eg komme inn te henna.
Det e så god stemning der.

Flinke jenta si ja :o)


Ikea-hacking:



Baderom:



Kreativ krok:



Kjenne du ikkje te denna bloggen fra før,
så anbefale eg deg verkelig å ta ein tur
...du blir antakelig værranes ;o)


7 kommentarer:

Frk.Fjong sa...

Takk for tipset!
Alltid moro å oppdage spennende "nye" blogger Ü

Spirello sa...

Ja, henne følger jeg! Kjempefin blogg:)

Lindis sa...

Den bloggen er full av inspirasjon ja, helt enig!
Har fulgt den en stund :)

Det er ikke alltid lett når man rett og slett ikke har energien til å jobbe 100%, det vet jeg alt om. Syns det er bra at du og sjefen kom frem til en god deal :)
Du må bare ta tiden til hjelp, det er noe jeg endelig har skjønt ;) Etter å ikke ha jobba på fire år, ser jeg frem til litt studier igjen til høsten :) Man må liksom finne sitt eget tempo, en balanse mellom det å ha det godt og samtidig kunne være en del av arbeidslivet :)
Håper du får en knallfin tur til Kreta sammen med familien! :D

Dagene mine er veldig bra, kos med familie og venner. Også har det blitt flere turer innom lokale bruktbutikker, er en ivrig skattejeger ;) Nyter sommeren, dog litt redusert på grunn av gressallergi.

God klem fra meg

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fargevandring var ein av dei første bloggane eg vart kjent med. Eg vann faktisk eit flott lappeteppe inne hos Anne Lise før eg fekk eigen blogg:)
Eg likar stilen hennar veldig godt, og ho veit kva ho gjer når det gjeld form og farge!! Alltid kjekt å besøke Anne Lise for å sjå fine bilder, og for å få inspirasjon:)

Klem frå meg

Pia sa...

En fott blogg som jeg allerede følger:)

hobbyvimsa sa...

Herlig dette skal sjekkes ut...

Ble glad bare av å se på alle disse fargene,gøy!!

Gleder meg til pakke i poste,jeg er som et barn på julaften:)

så skjønn du er som har laget dette til meg,det varmer skal du vite:)

God bedring klem til deg fra meg:)
Håper energien kommer krypende!!

Ha en fin og kreativ uke:)

Fargevandring sa...

Hei på deg:-) Tuusen tak for et utrolig flott innlegg...jeg ble så glad da jeg plutselig oppdaget at lille meg er ukas blogg hos deg:-) Da skjønner jeg jo også hvorfor det har vært mer besøk på bloggen min idag enn det som er vanlig:-) Blir så glad av å høre at jeg inspirerer andre der ute.
Klem, Anne Lise:-)