E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 6. juni 2011

Award til svenskene "mine"


Gratulerer med dagen Sverige!

Jeg syns det var en passende dag å gi denne awarden til svenskene mine :o)



Jeg er ikke flink til å gi awarder videre selv.
Jeg blir veldig rørt, glad og stolt av å få awarder,
men syns det er vanskelig å lage de innleggene som kreves.
Jeg har derfor bestemt meg for at bloggen min fra nå av skal være awardfri.
En ting mindre å ha dårlig samvittighet for ;o)

Hva er da en mer naturlig måte å markere det på enn å lage en ny award? :o)

Det var da jeg tenkte på svenskene mine
Disse hærlige bloggedamene som jeg liker så godt og som inspirerer med MYE.
Her er det fargeglad retro med en skaperglede som smitter.
De har veldig varierte blogger med både håndarbeid, interiør, oppskrifter og livets hverdagsgleder.
Felles er at de liker å skape noe, så hvorfor ikke kalle de skaperblogger?
Jeg føler selv at jeg ikke passer i andre kategorier, så da lager vi en ny ;o)




Dette er en award uten forpliktelser.

Ta den imot som et kompliment,
og send den videre til noen dere syns har en inspirerende skaperblogg hvis dere vil.

Jeg tenkte først å legge ut bilder fra hver blogg,
men hvorfor ikke ta turen selv?
Jeg anbefaler dem alle på det aller varmeste.

Disse bloggene (i alfabetisk rekkefølge) er:







Dagens innlegg på bokmål ja,
slik at hovedpersonene best mulig skal forstå hva jeg skriver :o)


Som en liten kompensasjon for at jeg vil være en awardfri blogg,
vil jeg fra nå av anbefale en ny blogg hver uke.
Det er i alle fall tanken, og så mange blogger som jeg liker,
så kan jeg nok holde på med det i et par år ;o)


12 kommentarer:

Hildemiho sa...

herlige herlige svensker!! jeg henter massevis av inspirasjon derfra jeg og.
og du er også herlig....
hihi

Trine sa...

Kjempefine svnske blogger de der ja:)
Så fint at du likte pungen og favorittstoffet mitt.
Har bare en liten bit, så det er ikke noe å dele på desverre, men skal tenke på deg om jeg kommer over noe lignende igjen.
Lykke til med lappeteppet,
og god natt til deg!

Petra / Popetotrora sa...

Tack söta rara du, för de fina orden och utmärkelsen!!
Eftersom jag tycker din blogg är fantastiskt inspirerande så blir jag så himla glad av att höra att du också inspireras tillbaka av mig!! :-)

Kristin Kreativius sa...

:) du er så god namaste! hurra og grattis til svenskene!

...ja, en stund der lurte jeg virkelig på hvem det var som hadde skrevet dette innlegget! Veldig rart å lese bloggen din på bokmål!

:) fin ny uke til deg søta!

E.R.R.Y sa...

Tack snälla söta Namaste! Vad glad jag blir! :D

Din blogg inspirerar massor och därför är det en stor ära att få en award av dig. :)

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Kram, Erry

(ps. Mitt bloggnamn är en lek med ordet Gallery och mitt smeknamn Erry, därför stavar jag Gallerry med två R.:)

Lotten sa...

Tusen tack, snälla söta Namaste! Det är en ära att få den här awarden... Jag är liksom du ganska dålig på att ge utmärkelser vidare.

Jag har inte skickat din tygbit än.... men den kommer att skickas nu i veckan!

Kraam Lotten

Marianne sa...

og gratulerer med dagen til deg! så kjekt at du også er tvilling. og at det er flere bloggere her som er tvillinger merkes. kreativ og impulsiv og overalt på engang ü
nyt dagen din og ta vare på de gode øyeblikkene ü
stor god klem fra marianne

Smykkas sa...

Nå føler jeg at jeg virkelig følger med på tingene:

GRATULERER MED DAGEN

Flagget er på plass, for dette er en merkedag.

Du vet sikkert hvor jeg skal i dag.

Klem

Anonym sa...

HEIA SVENSKENE! :D
Dere er kjempeflinke altså, har særlig to favoritter som ble pekt ut her... og oppdager alltid noen nye!

SÅ gøy Namaste at du skal starte med blogg blogganbefaling... For det har nemlig jeg også tenkt litt på... Er så mange der ute som er så flinke og fine :) Og synes det er gøy å oppdage andre også på denne måten. You go girl! ;)

KLEM

Datt sa...

Yay, bloggtips! :D

Kiiromi sa...

Men så himla skoj, vilken ära! Härlig överraskning att finna denna fina utmärkelse och att just kreativa Du skapat den är lite extra roligt. Tack!

Ps. skickade tygbiten idag men glömde visst att skriva på baksidan ;). Ska bli spännande att se lapptäcket framöver.

Tusen tack darling!
Kramen Mia :)

Huldra sa...

Herlig award, og jeg skal garantert gå inn og ta en titt hos hver og en. :)

Er litt glad for at du gjør det her, for jeg har tenkt det samme.. Det er kjempehyggelig å få en award, men noen ganger har man flere innlegg i hodet, også kommer en påskjønnelse man skal gjøre noe ekstra til- så forsvinner tiden til det man tenkte først. Ikke så lett det der, men tanken er jo veldig god.

Super måte å gjøre det på. Du er stadig kreativ på alle måter du. =D