E kreativ og elske å værr impulsiv


lørdag 6. april 2013

Comma

(English Summary at the end of the Post)


Teppet blei ferdig te slutt 
og e overlevert te min kjære bror og svigerinna mi.


 Eg brukte ganske tynn vatt mellom og kraftig lys grå fleece på baksida:


Eg brukte orange tråd:

  

Bølgesøm på lukkekanten.
Eg brukte forskjellige stoffer.




Stoffene eg brukte e fra Comma kolleksjonen:





Ta turen te Fat Quarter Shop for mange flote kolleksjoner.

Eg kan verkelig anbefale denne nettbutikken.
De har et stort og variert utvalg med nyheter nesten daglig.
Det e også alltid mange stoffer på salg, så her kan du gjørr mange kupp.
Alle stoffene e av høg kvalitet.

Dessuten har de rask leveringstid. 
Eg får som oftest varene innen ein veka sjøl om eg har brukt billigste fraktalternativ.




Finally finished this Quilt!
I have given it to my dear brother and sister in law.

The back is in a thick fleece and I used at thin batting.
The fabrics I used are from the Comma Collection.

You can find this Colltection and many others at the

I can really recommend this webshop.
They have an amazing selection of fabrics and new arrivals almost daily.
The Sale section is jam packed with bargains and the fabrics are of top quality.

I am also very happy with the customer service and quick delivery.
I usually have my fabrics within a week even with the cheapest delivery option.




7 kommentarer:

Polyxena1981 sa...

wow, the finished Quilt ist suuuuupeeeerrr
Greetings to you :-)

Posttausa sa...

Teppet vart kjempefint!
Så heldige dei er som får eit slikt lekkert teppe frå deg:)
God helg til deg!

bentetove sa...

Det var kjempefint! Sikkert mykt og godt med fleece på baksiden.
Du har sydd mye fint i det siste ser jeg - så flink du er:)

Pia sa...

Det teppet ble kjempekult! Akkurat det var et sånt som jeg nok veldig ville vurdert å kjøpe hadde det blitt lagt ut til salg;)

Eple sa...

Nydelig teppe. Resultatet ble perfekt. FOR en flott gave å få :D

Smykkas sa...

De må vel ha hoppet i taket av begeistring. Teppet var helt supert.

Klem

Inghild sa...

Teppet vart kjempefint :-)
Takk for kommentar inne hos meg, koseleg :-) Er rimeleg stille der inne for tida...held på med vidareutdanning, så blir ikkje så mykje tid til kreative ting... men er ferdig til sommaren, så då reknar eg med at tid og overskudd kjem tilbake :-)