E kreativ og elske å værr impulsiv


lørdag 30. mars 2013

Homemade 2013

(English Summary at the end of the Post)


Eg har veldig store planer om at i 2013
ska alle mine presanger værr hjemmelagde.

Eg pusle jo på med forskjellig, så koffår ikkje?
Det blir ikkje nødvendigvis billigere, men definitivt mærr personlig :o)

Eg trur kanskje eg komme te å slite litt med fjortisguttene da,
men dåkke ska ikkje sjå vekk fra at eg klare å finna på nåke te dei og.


Alle mannepresanger blir nok ikkje like "mandige",
men koffår e det bare damene som ska få ting te heimen tenke nå eg?  ;o)

Eine svogeren min fekk feks denna te bursdagen:


Eg lagde den for å matche detta teppet som han og søstera mi fekk te jul.


Rosa blomster på baksida også, perfekt for ein mann ikkje sant?



Håpe dåkke har ein fine påske alle samen.




Homemade 2013!
I have a Plan...

This Plan is that all of my gifts for 2013 are homemade by me.
So far so good.

This pillow is for my Brother in law,
made to match this Quilt I made for them for Christmas.
Very "manly"... ;o)

Happy Easter everyone!

 



3 kommentarer:

Siri sa...

Kjempefin:-)

Polyxena1981 sa...

The pillow is very nice :-)

Happy Easter for you :-)

Jøsses... sa...

Hørtes ut som en supergod plan!!
Hjemmelaget er absolutt mer hyggelig, både for mottaker og giver! :o)
Fortsatt fin påske!