E kreativ og elske å værr impulsiv


torsdag 1. november 2012

Ooooh LYKKE!!!


I forrige uka var det ein liten artikkel om meg i et lokalt blad som hette Vi bygger nytt  

Hu redaktøren har spurt meg ein del gonger de siste par årene, og til slutt sa eg ja te ein liten artikkel. 
Det førte nåke veldig positivt med seg gitt.

Eg blei nemlig kontakta av ei som var klar for å kvitte seg med stoffsamlinga si!
Her ein dag var eg på besøk hos henna og der var det masse stoff ja.
Hu ville helst at eg sku ta alt med meg, så då gjorde eg det sånn at eg kan levere te Fretex 
det som ikkje eg vil bruke. Liten pris å betale ;o)

Det var ein del sekker å sjå gjennom jammen
og eg må jo visa dåkke nåken av favorittane mine må veta.

Sjå detta nydeliga hekla vognteppet som gjemte seg i haugen:



Mitt absolutte favorittstoff var detta gamle dynetrekket:
 

Nåken andre favoritter:


Ikkje så masse retro stoffer, men eg like veldig godt sånne romantiske stoffer som detta og.
 





Ein del einsfarga stoffer og:
(Definitivt undervurdert spør dåkke meg)



Ein god dæsj gamle glidelåser fulgte og med på lasset:
 

Fargerike bånd, blonder og krokelisser:
 

Romantiske blonder så eg har ei stund:


Fargerike skolisser som sikkert kan brukes til nåke og ein del kantebånd:


Silkebånd og aent kreativt tilbehør:


Heile denne boksen med knapper og utstyr fekk eg og:

Ganske så lykkefølelse i heimen ja, som dåkke sikkert forstår :o)

Tuuuusen takk igjen Mia for at eg fekk overta samlingen din.
Den blir godt tatt vare på :o)


17 kommentarer:

Fie sa...

Hold da op- det må føles som at vinde i Lotto! :-)

Unknown sa...

Å du heldige lottovinner...dette må jo være julekvelden;)) Klemmer til deg

Siri sa...

Å herregud, for en drøm! Jeg vet hvordan det må føles; Lykke! Gratulerer! Det blir spennende å se hva du kommer opp med etterhvert! Hilsen Siri:-)

Siri sa...

En kommentar til: Jeg har også fått noen stoffer, bl.a. noen fine kreppede sengetøystoffer. Lurer på om du har tips til hva de kan passe til? Bruker du dem sammen med andre stoffer, eller blir det finest om de brukes sm. med andre kreppede stoffer, tro? Sikkert mye smak og behag, men allikevel; jeg trenger litt hjelp her.

Trine sa...

Bare en ting å si:
HELDIGGRIS!!!

Hegeslilleboble sa...

Jøss, så fantastisk kjekt! Og snilt! Kos deg med det:).

Fargeglad sa...

Du heldig du har vært da. Her har du mye kjekt du kan bruke. Og mer kommer. Var på posten i dag og sendte pakke til deg:)

AvMeg sa...

For en lykke! Det brune teppet er jeg skikkelig grønn av misunnelse på - helt "mine" farger :)

Ruths datter sa...

Dette var gøy for deg som er så god på å sy. Du kommer nok til å lage masse fint av dette kan jeg tenke meg.
Klem

Huldra sa...

Grattis! Utrolig masse snack for ei syglad jente ja. Vognteppet gjorde jo meg også smilende glad :D

Gunnhild sa...

woow! for en godteripose!!
skikkelig heldig ;)
jeg bare elsker babyteppet da, enn å kunne legge det oppå barnevogna når man skal ut og trille i vår..knall!

Posttausa sa...

Oi oi oi så heldig du har vore!!!
Det er sååå kjekt med slike overraskelsar, eg har og opplevd det
- men ikkje så mykje utstyr som dette.
Det er enormt inspirerande å få slike godteposar i hende!
Kos deg med alt det nye!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Slik ein fin overraskelse i kvardagen! Mykje fint der, ja:)

Marianne sa...

en herlig gjerning av henne til deg!
gleder meg til å se hva du tryller frem ü
klem m

marian sa...

Heldiggrisen allså! Som bursdag og julaftan på ein gong. Flott at du fekk igjen for å "hiva deg utpå" då. Ikkje så gale at det ikkje er godt for noko.

God helg til deg!

Marian

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj oj, for en flott gave!!

I en Sving sa...

Så masse flott. Heldige du :)

Jeg har startet et lite blogglotteri i dag. Kom innom og trekk lodd da vel :)