E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 27. februar 2012

Ukas blogg: Spirello



Eg like jenta, eg like bloggen.
Inne hos henna e det så lett, så lyst og kreativt med ein god dæsj retro og gjenbruk.
Eg blir liksom avslappa og inspirert av å værr der inne.


Hos Spirello e det ofte bildene som forteller historien, så det lar eg de gjørr her og.







Eg kunne glatt ha flytta inn.
Hu lage så masse herlig lekent og fargerikt at eg smile rett og slett :o)















Har du ikkje vore hos Spirello før så syns eg jammen meg at du ska ta turen.





11 kommentarer:

ReVinyl sa...

Spirello er skikkelig nais!
Æ like alot!

Siw

Duse Pasteller sa...

Takk for tipset!! Bloggen ser kjempefin ut!:)
Nattaklemmmm

Eple sa...

Du har rett- her er det på sin plass med et besøk. Lovende nytt bekjentskap dette her :)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Spirello er en favoritt! SUper fin blogg!

Unknown sa...

Hei, takk for tips om fin blogg, tror ikke jeg har sett den før jeg, men det er en blogg helt i min smak;) Good night sweetie!

Containergirlassistant sa...

fine bilder! Der skal jeg inn og ta en titt:-) Ha en fin dag! Klem, Anne Lise

gult hus i svingen sa...

Ja, der er det godt å være:) ha en fin dag, kjære du:)

klem fra Trine:)

Yvonne sa...

Ja der var det koselig!!

hobbyvimsa sa...

Nydelige bilder,og deilige enrgier;)

her skal jeg inn å titte,og kose meg med kaffe koppen.

Har fått meg ipad,og den er genial å ha med seg ut på verandaen,da skal jeg ut der en tur nå,og kose meg med denne bloggen:)

takk for tips!!

Nyt dagen!!

Klem Linda:)

Spirello sa...

Næmmen,Åh! -så koselig:-D
Tuuusen takk, fine du!!

Klem

Huldra sa...

Herlig kreativt, og likevel godt balansert. Jovisst liker vi Spirello. :)