E kreativ og elske å værr impulsiv


fredag 29. april 2011

Retromarked i Haugesund


I går nevnte eg at eg hadde meldt meg på å ha bod på et Retromarked.
Detta e det eg ska værr med på:

Du kan lesa mærr om det her.

Det e fysste gong det arrangeres, så eg e skikkelig spent på kossen det blir.


Guhu, så glad eg blei for alle dei flotte forslagene (te ka eg kan lage) i forrige innlegg!!!
Mange av de hadde eg tenkt på sjøl, men det e jo så kjekt å sjå
ka dåkke andre evt kunne tenkt dåkke å kjøpa :o)


glad blir eg faktisk for tilbakemeldingene dåkkas,
at eg vil senda ein liten overraskelse te 1 av dåkke.

Eg tar altså veldig gjerna imot flærre forslag og trekke ein av dåkke på søndag på denne tida.
Du trenge absolutt ikkje ha egen blogg for å legge igjen kommentar.
Det gjørr heller absolutt ingenting om du foreslår nåke som andre allerede har foreslått.
Då e det jo barra et ekstra bra tips te meg om ka som kan slå an på markedet :o)

Som dåkke kanskje forstår,
så har eg allerede tatt ett av tipsene te etteretning og gått te innkjøp av Dymo i dag ;o)
Seriøs fare for DymoOverload her i huset kjenne eg, for detta var kjekt!


(Klikk på bildet for å lese teksten på magnetene)

Et uferdig lakkeringsprosjekt (serveringsbrett) blei her brukt som feste for magnetene :o)
Disse har eg laminert og limt ganske kraftig magnet bakpå.


Eg har og laga nåken uten laminering men med kraftig papir bakpå.
Der brukte eg barra magnettape bakpå,
for eg tenkte det kun som pynt og ikkje for å henge opp andre ting.


Te å dekorere på sikringsskap, vaskemaskiner, kjøleskap og lignende kanskje?

Det kom eg på heilt sjøl ;o)


18 kommentarer:

Skjerstad sa...

Kreativ du Namaste ;) Likte de slagordene , naughty but nice var min fav ;) Blir spennende å følge med på hva du skal lage og hvordan det blir på RETRO markedet :) Lykke til !
Klæm fra mæ

Hjertebank sa...

Så kuuuule ;)

rockefår sa...

Så spennende med marked. Du er jo et oppkomme av ideer så dette blir bra uansett trur jeg.

Kos deg med forberedelsene og lykke til på dagen!

Klem

Pia sa...

Ah, lurt! Lykke til med markedsforberedelser:)

Kiiromi sa...

:) Roliga

/Mia

Duse Pasteller sa...

Så spennende da! Du får det til, du!;)
Kjøpte meg Dymo i forrige uke, og det er gøy ja!!:D
God helg til deg!
Klem♥

Joni (pigesind) sa...

Gøy, gøy, gøy:-) Tror dette blir suksess, altså!

hobbyvimsa sa...

Hei Snuppa!!

Så spennende!!Håper du får solgt masse,blir spennende og følge med på:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så spennende med Retromarked, kult! Lykke til med forberedelsene.

katrine sa...

Blir kjempebra :) Må visst få meg en slik dymo - maskin jeg også.. har mange møbler ol som kan merkes.... MORO! Lykke til med forberedelser!

Unknown sa...

Herliga, du er SÅ kreativ! :) Eg diggar dei fine retro bokmerka og magnetane - særleg med Dymo! :) Eg hjartar Dymo, som dei fleste andre her i bloggeverda :) Det er slik ein kul effekt!
Lukke til på Retromarknad, eg skulle så gjerne tatt turen. Håpar du legg ut mange bilete etterpå :)
Riktig god, solrik og kreativ helg :)
Mvh, Kristin

ReVinyl sa...

Retromarked så spennende! Kul effekt med dymo oppå magnetene. Hærlig med budskap synes jeg! :)

Jeg synes slike retroforklær er morsomme. Skjøtet sammen i lappeteknikk, eller sydd på blonder og heklalapper. Litt sånn a la Dottie Angel...

Go hælgaklæm fra mæ :)

Maria sa...

Läcker affisch till marknaden! Känns verkligen retro i sin form och färg!

hege sa...

Så kule magneter!! Du er jammen meg en driftig og kreativ dame;-)) Jeg glemte rent å kommentere på bokmerkene du hadde laminert i forrige innlegg. Skikkelig fine, de også. Jeg ville kjøpt et par, jeg, i alle fall!

Ellers (dersom du fremdeles har lamineringsmaskinen hjemme) er jo coasters noe man alltid har bruk for. Eller bordbrikker til uteliv i sommersesongen (kanskje med dymotekst på som i "spis maten din" og "flink gutt" og "eat, drink and be merry"). Praktisk med noe som tåler vann.

Kjenner jeg deg rett kommer du til å ha masse fint til å selge på markedet! Masse lykke til, snuppelupp;-))

gult hus i svingen sa...

du kan også brette og sy brevordnere av tapet ala Precious.no, oppskrift inne hos Janne:) Også klistrer du på Dymostriper med f.eks betalte regninger og ubetalte regninger:) Enkle og praktiske disse:)
Lykke til, dette blir bra også er det spennende:) Har sommerfugler i magen på dine vegne jeg nå:)

Klem fra Trine:)

Petra / Popetotrora sa...

Minns inte om jag förslog detta förra gången, med vad sägs om glasunderlägg med retrotapetr på? Du har väl gjort liknande tidigare va? Dom va verkligen fina, vad jag kan minnas. :-)

Snedig Snelle sa...

Så gøy!! Eg ska og på retromarked hvis formen e ok... det blir bra :-) Masse fine magnetar og dymo e kjempegøy! :-)

Silje sa...

Tøffe!!
Dymo er kjempeartig.
:)

Har sydd erteposer ja, klipte litt ulike fasonger, men poser på 15x15synes jeg ble best, akkurat passe store.

Håper du har hatt ei fin helg!

Klem Silje