E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 16. juni 2010

Fretex besøk

Kom ikkje heilt tomhendt him fra Fretex denna gongen heller nei... Denna litle krakken får kanskje ein ny farge på beinå sine, men ellers super syns eg. Får plass i gangen foreløpig.



Det eg var mest fornødde med, va disse gamle mønstrene (ska prøva på dei "når" eg blir flinke å sy...) og ikkje minst alle dessa Se og Hør bladene fra 50-tallet! I perfekt stand!! Så månge kule reklameannonser inni de at eg ser ikkje vekk fra at eg ødelegge et par av de så dei fantastisk sjarmerande reklamane får komma te sin rett. Masse idear og planar så surre rundt i håvet nå ja :o)

2 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Hei du!

Takk for koseleg kommentar inne hjå meg!

Eg lagar trykka mine i gummiplater. Skjer ut med linoleumsknivar. Kjøper utstyret i USA - det fins desverre lite slikt her på berget...

Me bloggast!

Nystalgisk sa...

Takk for flatteranes innlegg, snuppå! Så masse bra du har fått te her allerede, imponert! Disse Fretexfunnene blei eg litt misunnelige på, altså. Glede meg te skattejakt i Haugesundsdistriktet om ikkje altfor lenge eg og... :)klem