E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 1. mai 2013

WIP Wednesday

(English summary at the end of the post)

Når me har ein del WIP på gang,
så må me sjølsagt begynna på et nytt prosjekt...

Det e bare et pittelite et da.



Eg måtte bare prøva litt av de fiiiiiine stoffene fra kolleksjonen
 BOHO.



Det e så mange flotte retroinspirerte prints i denna kolleksjonen!
E verdt å sjekke ut.



Det kan være ein god idè å bestille precuts (ferdig kutta) i feks 5" i fysste omgang.
Det gjorde eg. Då ser en liksom kossen stoffene e i virkeligheten.
Nesten som vareprøver, men de kan jo brukes te å sy av dei og.


Eg e uhyre fornøyd med dei stoffene 
og har bestilt meg litt større stykker av nåken av de.



Eg hadde lyst te å teste ut detta mønsteret og.
Har lyst te å sy et heilt teppe med det kjenne eg :o)


Detta litla prøveprosjektet hadde eg tenkt sku bli ei pute da, men det blei litt for stort.
Då blir det vel ein duk av det tenke eg.

Linke meg opp te Freshly Pieced.
Masse inspirasjon å hente der.





I am totally in love with the new line

I just HAD to try a little project with some of the fabrics.
I meant to make a pillow but it grew too big on me ;o)
It will probably grow a little bigger and end up on my table I guess.

I want to make a whole Quilt with this pattern.



5 kommentarer:

Whitney sa...

i love stars! it will be a beautiful quilt! nice work!

Ruths datter sa...

Nydelig blir dette. Du er ivrig og flink.
Klem

Hegeslilleboble sa...

Så fint! Herlige farger og mønster:).

AvMeg sa...

Fine farger og mønster :)

Renee sa...

Looks great! Beautiful stars together.