E kreativ og elske å værr impulsiv


onsdag 20. februar 2013

Will you valentine me ♡


Eldste tanteungen min har vore så smarte at hu og beste venninna har jobba i et halvt år og spart penger
for å reise verden rundt (nesten) i nesten et halvt år.



De reiste for litt over ein måned siden og har allerede opplevd masse kjekt.
Eg e jo misunnelig må veta, men guhu så glad på hennes vegne.


På valentinsdagen fekk hu litt ekstra oppmerksomhet...
Ein venn av na (ikkje kjæreste) laga denne videoen te na.
Du må bare sjå den!

Han sendte den ikkje te henna, men oppretta ei sida og oppfordra folk til å dele videoen.
Tanken var å spre litt kjærlighet og at den sku finna veien
te henna heile veien te Thailand der hu e nå.
Det gjorde den.

Den fekk ein del oppmerksomhet her på Haugalandet og han blei intervjua.
Det kan du sjå her hvis du vil.



6 kommentarer:

hege sa...

Nåååååh! Så søt;-)

Takk for fine ord og omtanke, kjære deg! And right back at ´ya!!

Kristin Kreativius sa...

aaaaw! Så romantisk! (selv om de ikke er kjærester) :) Ble helt varm om hjertet!

ha en fin dag! klemmer:)

Skjerstad sa...

Så rørende :)
Heia flotte menn som vil hedre de de har kjær ! Kanskje det blir LOVE ;)

Janne

AvMeg sa...

Åhhh, så hærlig :)
Ja, hadde jeg vært ung igjen så hadde jeg også reist mer før jeg etablerte meg, men, men....
:)

Birgitte sa...

Det var en flott video! Kan tenke meg at hun ble rørt av denne :)

Gunnhild sa...

så utrolig herlig!
meget godt gjennomført, med et supert resultat! tro hva hun sa??