E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 17. oktober 2010

"Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp"

Ein av bonusene ved å ha Give Away
e at en kan værr så heldig å oppdage nye, flottanes bloggar.
 
Denne gangen var det flærre nye som fant veien te meg,
kjekt!
 
Ein av desse var Prinsesse Rose med bloggen A World of Art.
Inne hos henna fant eg det fina sitatet som er overskrifta te detta innlegget.
 
Eg syns det var så treffande for bloggelandet generelt og denna Give Awayen spesielt.
Her støtte me kvarandre og løfte kvarandre opp og fram.
Ida Susanne var den fysste som gjorde det med meg,
Andregasellen e den som løfta meg uhyre videre og gjørr det fortsatt,
 
Ittekvart e det blitt stadig flærre,
og dåkke lyse opp hverdagen min mærr enn eg kan sei med ord
Itte eg hadde funne det flotte sitatet,
kopierte eg det med ein gong,
og begynte å skriva detta innlegget.
Det gjorde jo at eg blei litt ivrige på å trekka ein vinnar,
så det e nå altså gjort :o)
 
Me prøvde fysst å la Silver trekka,
men det var ikkje særlig vellykka.
Då blei det godgutten som måtte te pers igjen,
og det hadde han ikkje nåke imot.
Det e imidlertid mammen som e mest spent, tihi :o)
 


 
Hmmm, prøve universet og sånn å sei oss nåke eller????
Eg stokk rett og slett når Godgutten viste meg
at det var akkurat Prinesse Rose han hadde trukke ut.
Stakkars snuppå sitte og slite med ein hjemme-eksamen og trengte nok ein liten oppmuntring i dag
(elle e du blitt ferdig med den kanskje?)
Nå kan du i alle fall velga deg ein premie og senda meg ein mail med adressa di ;o)
 
Anyways... ta dåkke turen innom og løft na opp jenter!
Dåkke vett jo sjøl at det kan hjelpa uhyre ;o)
 
 
Ellers kan eg fortella at;
Ida Susanne valgte seg tøfler og lue,
dei ska eg laga spesielt te henna.
te å velga seg kvar sin ting.
Lykke og Lykkeliten valgte seg kløverstoff,
og det har hu allerede fått. Hu vant og veldig velfortjent Loppeutfordringen te NIB,
så gratulasjoner e i den anledning på sin plass.
Skattejeger'n har ikkje valgt seg nåke ennå.
 
 
Itte tilbakemeldingane eg har fått på dei 2 siste innleggene mine å dømma,
så kan eg altså roa meg heilt ned med forklaringsbehovet mitt forstår eg.
Dåkke e nå vel SKJØNNE!!!
Eg meinte jo ikkje at dåkke var blitt provosert,
men kanskje dåkke trudde eg blei provosert...
Nei, må legga vekk heila forklaringsbehovet,
for eg ser jo at me egentlig e ganske så enige heile gjengen.
Det e vel derfor dåkke besøke meg,
og eg besøke dåkke tenke eg ;o)
 
 

16 kommentarer:

Gammel stil sa...

Skjønne skjønne deg:) We love you:)

Klem:)

Smykkas sa...

Gratulerer til vinnerne. Jeg er sikker på at de er kjempelykkelige. Har en stygg mistanke om at jeg har gått glipp av påmeldigen, men det kommer kanskje flere anledninger.

Klem

gult hus i svingen sa...

gratulasjoner til vinnerne. Skal innom Prinsesse Rose sin blogg...jeg loveeeer:-)
Kos deg i kveld også du, snuppsiluppsia vårres:-)

Klem fra Trine:-)

himlaverket sa...

Här fanns mycket spännande att läsa...
Kram

Green is the new Black! sa...

Gratulera så mye til vinnerne!

Shy sa...

Gratulerer til vinnerne! Give away er kjekke saker :)

Unknown sa...

Gratulerer til vinnerne!

Tøvsjur sa...

Gratulere så masse til vinneran!

Kamomille sa...

Gratulere til prinsessen! :)

Fargevandring sa...

Gratulerer til alle heldige, og vel fortjente, vinnere:-)

Sissel sa...

Å nei, tenk at jeg gikk glipp av giveawayen din!! Jaja, får vel sjansen igjen seinere:) Gratulerer til vinnerne!
Veldig bra overskrift forresten:)

Fin mandag til deg og dine!
Klem Sissel

hobbyvimsa sa...

gratulere til de heldige vinnerene.Blir kos med Bergen treff tenker eg!!Ha ei flott ny veke!!Klem Linda:)

En rosa fugl sa...

Å, jeg vant?! Wow, hadde jeg aldri trodd! Jeg har jo flaks på størrelse med en ert jeg!

Ble ferdig med hjemmeeksamen min rundt klokken 03 natt til mandag, og jeg er trøtt! Måtte innom for å sjekke mail, og hva ser jeg? Kommentarer på bloggen min vel! Måtte gå inn og sjekke og da sto det at jeg hadde vunnet! Jeg har imidlertid ombestemt meg litt når det kommer til premie nå, for jeg trodde jo ikke at lille meg kom til å vinne, så jeg vil ha en mini-veske istedenfor, for det trenger jeg, og så var de fryktelig fine! :)

Fru Usken sa...

sjønnaste Namaste:) hehe, hadde isje någe mer å sei idag visst:)
store klem:)

Hellohello baby sa...

Å! Så glad jeg blir når jeg oppdager fargerike, fantastisk blogger som din! Takk!

Anonym sa...

heihei..

veldig sent ute med å velge meg en ting ser jeg.. tiden flyr fra meg oppi all oppussingen her hjemme.. men den grønne luen ved siden av den hvite synes jeg var veldig fin :D
Ser ingen mail der jeg kan sende deg adressen min men visst du kan maile meg på skattejegeren@live.no?
Tusen takk til både deg og Ida Susanne som valgte meg :D