E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 21. april 2013

"Kanalen"

Eg har vore på jentetur i helga
og det var skikkelig kos.

Me var på "Kanalen".
Familien te eine barndomsvenninna mi har et hus
(nå brukt som hytte)
ved Kuleseidkanalen på Bømlo.

Me reiste der nåken gonger då me var "unge"
og det var litt merkelig, men veldig kjekt å værr tebake der.

Ingenting var forandra.
Skikkelig koseligt gammelt hus.

Tenkte eg sku gi dåkke ein rundtur
(Mest for oss 5 jentene som var der :o))


 De meinte detta soverommet passte best te meg
og det hadde de jo heilt rett i.
Fantastisk!
Fargene i tapeten e møkje klarere enn det komme fram på bildet.


Sjarmerande, gammelt kjøkken:





Hærlig skrift på disse to:
"God prat sparer mat"
"Savner du salt savner du alt"



 Tidlige ute med å tapetsere kun ein vegg der på kjøkkenet.
Fine tallerken på veggen:


Stuene:





 

Skikkelig miks av forskjellige tidsepoker her :o)
Løøøøøv it!!!

Og så ein liten kikk utforbi:
 

 Uthuset e litt forfallt
men resten e i god stand.
Harligt med sånn gammel hage syns eg.


 



Takker for ein super hyttetur jenter!

 

9 kommentarer:

AvMeg sa...

For et herlig sted å reise på hyttetur/jentetur. Hadde jeg sovet på det retrosoverommet, hadde jeg nok sovet veldig godt! Gøy at du har tatt så mange bilder, for det gir et godt inntrykk av stedet.
Fin ny uke til deg :)

Hildemiho sa...

for et fantastisk (!!!!!!!!) soverom!!!! og vidunderlig kjøkken også. en drøm rett og slett.

Trine sa...

For ett herlig sted.
Og fine bilder :)

Fragmenter sa...

Herlig!!!

Fargebarn sa...

Så herlig gammal og nostalgisk! Høres ut som en herlig hyttetur. Og jeg må si jeg er imponert over stelle clutchen du har sydd! Nydelig og smart!

Polyxena1981 sa...

Du hast mir ja geschrieben, dass ich dir gerne deutsche Kommentare hinterlassen darf, das freut mich sehr :-)

Sehr schöne Aufnahmen, in der Bücherregal habe ich mich verliebt...

Liebste Grüße zu dir :-)

Ruths datter sa...

Så utrolig koselig det var der. Skikkelig trøkk over tapetet på soverommet ditt. Artig.
Klem og fin ny uke til deg

En støvel og en sko sa...

Gøler at jeg får litt hjertebank av disse flotte bildene her. Jentehelg høres superkoselig ut. Så fint dere hadde det!
Ha en fin uke, kjære Namaste.
Klem fra Sølvi :-)

Hegeslilleboble sa...

For et knallkoselig sted! Er sikker på at det var ei super helg:).